Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna www.rowersachs.fora.pl
O rowerach z silnikiem Sachs
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z mocą silnika
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Różne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Czw 18:25, 05 Lip 2012    Temat postu:

Takie cyrki zdarzają się sporadycznie w przypadku zbiornika z zamontowanym kranikiem i filtrem z wkładem papierowym. Teoretycznie wszystko jest ok., a praktycznie wychodzi D..... Tworzy się gdzieś niewidzialny korek, który psuje całą robotę. Powstaje w wężyku podciśnienie i miejsce ściekającej do gaźnika benzyny zajmuje powietrze. Odrobiny powietrza przedostające się do filtra przez gaźnik, powinny z filtra powędrować do zbiornika, a jednak tak również się nie dzieje.
PS.
Filtr jest wykonany z metalowej siateczki. Przy delikatnym obchodzeniu się z nią nadaje się do ponownego montażu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ringo51 dnia Czw 18:29, 05 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kowalny




Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:00, 05 Lip 2012    Temat postu:

W najbliższym czasie pobawię się w eksperymenty. Żeby jednak nie ruszać być może niewinnego kranika odłączę przewód paliwowy od kranika i podłączę pod zbiornik zastępczy. Zobaczymy co będzie działo z powietrzem w filtrze papierowym. Jest to chyba najprostszy sposób na stwierdzenie roli kranika w tym całym interesie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marek123499




Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełm woj. lubelskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:38, 05 Lip 2012    Temat postu:

U mnie jest ta sama historia i tak jak pisałeś nie ma to złego wpływu na pracę silnika . Już dawno dałem sobie z tym spokój i śmigam dalej Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kowalny




Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:08, 05 Lip 2012    Temat postu:

A podstawowe prawa fizyki? Plastikowa butelka po mleku już wymyta i się suszy. W zakrętce wstawiona rurka o średnicy 6mm uszczelniona silikonem olejoodpornym. Też się suszy. Jutro tylko paliwo do butelki, podłączenie wężyka, zrobienie odpowietrzenia butelki i prawda na temat roli i podejrzeń co do knowań kranika ujrzy światło dzienne.
Dam oczywiście znać co z tego wyszło.

No i wyszło. Kranik był niewinnie posądzany o niecne uczynki. Robi swoje i nic więcej.
Dzisiaj zrobiłem test z butelką. Ta rurka wklejona w zakrętkę butelki o średnicy zewnętrznej 6mm ma średnicę wewnętrzną 4mm a więc na pewno nie mniejszą niż te w kraniku. Po wlaniu paliwa do butelki (ok. 0,3l) podłączyłem ją do przewodu paliwowego i zrobiłem dziurę jako odpowietrznik. Butelka oczywiście na poziomie zbiornika paliwa. Paliwo zaczęło ściekać do pustego filtra paliwa, zapełniło go w ok.1/4 objętości i koniec. Dalej filtr nie chciał samodzielnie się odpowietrzać. Dopiero dmuchanie dziurą odpowietrzania butelki spowodowało całkowite zapełnienie się filtra paliwa. Dodam że zawór membramowy w gaźniku był w trakcie tegoż eksperymentu otwierany i zamykany.
Mogę tylko przypuszczać że olej zawarty w benzynie zwiększa lepkość tejże i część powietrza znajdującego się w filtrze paliwa ma zbyt małą wyporność, żeby się przez nią przebić. Jest to jedyne wytłumaczenie jakie przychodzi mi do głowy. Przy okazji pobytu w stosownym sklepie kupię filtr paliwa i sprawdzę to na czystej benzynie, bez dodatku oleju.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kowalny dnia Pią 9:52, 06 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Różne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin