Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna www.rowersachs.fora.pl
O rowerach z silnikiem Sachs
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z mocą silnika
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Różne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trol




Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:36, 22 Maj 2012    Temat postu:

Ewentualnie gdybyś nie miała paliwa w "przepływomierzu" zwanym potocznie
i fachowo filtrem paliwa to sprawdź czy nie przytkał ci się zbiornik paliwa .
Ja tak miałem , że po zgaśnięciu jeszcze na ssaniu tylko odpalał ale oczywiście
na krótko .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alina




Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 20:59, 22 Maj 2012    Temat postu:

Piszę w tej samej sprawie.
Po wymianie gaźnika na nowy, wszystyko odpaliło jak trzeba, ale po przejechaniu na silniku ok. 500-700 m. znowu brakuje mocy. Silni reaguje tak jak gdyby brakowało mu mocy i zaczyna gasnąć.
Zauważyłam że ten mały przyżąd { chyba filtr paliwa } jest poprostu pusty.
W podobnym rowerze widziałam że tam paliwo ciągle widać. Ja mam ten rower od parnastu dni i nie wiem prawie nic. Ale czy możliwe jest że to ta "beczka przezroczysta" ma taki wpływ na brak mocy? Może paliwo nie dochodzi? Jak to powinno wyglądać; Pełne czy nie? No i co zrobić aby zdjagnozować problem?
Bardzo proszę o cierpliwość , ja się uczę Very Happy Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Wto 21:12, 22 Maj 2012    Temat postu:

Jeśli odpowietrznik w korku zbiornika paliwa masz na pewno drożny to pozostał Ci do wyczyszczenia zbiornik i kranik paliwa,o ile masz takowy zamontowany przy zbiorniku. To przezroczyste cudo możesz wymienić na nowe. Jeśli chcesz sprawdzić czy to na pewno to powoduje u ciebie problemy, to zastąp oryginalny zbiornik jakimś zastępczym zbiorniczkiem np. strzykawką jednorazówką. Ten filterek musi być pełny przynajmniej w 90%.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alina




Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 21:50, 22 Maj 2012    Temat postu:

Ta zrobię, ale czy w przypadku wymiany tego filtra paliwa mam kupić identyczny czy są jakieś zamienniki w sklepach motoryzacyjnych?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Wto 21:54, 22 Maj 2012    Temat postu:

Dowolny jaki Ci się spodoba, najlepiej z wkładem papierowym. Nowy proponowałem nie dlatego, że stary jest pusty, ale dlatego,że nie wiadomo w jakim jest stanie. To tylko kilka zł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alina




Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 12:53, 05 Cze 2012    Temat postu:

Wszystko gra !!!!!! Bardzo dziękuję za pomoc !!!!!!!!! Piszę dopiero teraz bo moje szaleństwo rowerowe jeszcze trwa. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Wto 13:37, 05 Cze 2012    Temat postu:

Pozostaje nam tylko pogratulować Tobie zwycięstwa nad bezduszną maszyną. Cieszymy się razem z Tobą z końca problemów. Napisz chociaż w dwóch słowach co pomogło.
Szerokiej drogi i jazdy bez najmniejszych problemów, przynajmniej do końca sezonu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alina




Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 16:27, 06 Cze 2012    Temat postu:

Po wymianie gaźnika i wymianie filtru paliwa , wszystko gra, myślę że dał coś całkowity przegląd maszyny, dokręcenie i wyregulowanie . Very Happy
Kocham to cudeńko i zostaje mi tylko żałować że wcześniej nie był dostępny w Polsce taki sprzęt.
Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan2300
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:24, 06 Cze 2012    Temat postu:

witaj alinko ,mysle ze wczesniej sie nim nie interesowalas ,a dostepny byl ja juz jezdze swoim 13rok przejechalem juz okolo 25tys km ,jak przywiozlem to juz byl leciwy bo to 87rocznik na liczniku mial tylko 4 tyskm ,okladziny na sprzegle wymienialem dopiero po przejechaniu 16 tys km ,ten osiolek wozil mnie dzien w dzien do pracy i spowrotem i nie tylko i pomimo tylu wiosen sluzy mi nadal ,wiec juz byly dostepne ale wtedy bylas jeszcze duzo mlodsza i po prostu cie chyba takie zabawki nie interesowaly WIEC WITAM CIE SERDECZNIE W KLUBIE i tak jak piszesz nie da sie tego cudenka nie kochac ,czego to czlowiek z lenistwa nie wymysli

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kowalny




Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 533
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:16, 05 Lip 2012    Temat postu:

ringo51 napisał:
Jeśli odpowietrznik w korku zbiornika paliwa masz na pewno drożny to pozostał Ci do wyczyszczenia zbiornik i kranik paliwa,o ile masz takowy zamontowany przy zbiorniku. To przezroczyste cudo możesz wymienić na nowe. Jeśli chcesz sprawdzić czy to na pewno to powoduje u ciebie problemy, to zastąp oryginalny zbiornik jakimś zastępczym zbiorniczkiem np. strzykawką jednorazówką. Ten filterek musi być pełny przynajmniej w 90%.



A jednak z tym napełnieniem paliwem filtra paliwa to u mnie jakaś dziwna sprawa jest a najgorsze to to, że nic z tego nie rozumiem.
Zbiornik paliwa skutecznie wypłukany, założony nowy papierowy filtr paliwa, gaźnik (BING) rozebrany na czynniki pierwsze wymyty przedmuchany ze zwróceniem szczególnej uwagi na drożność kanałów króciec wejściowy do gaźnika-komora pływakowa, odpowietrznik zbiornika drożny. Po odłączeniu przewodu paliwowego od gaźnika i odkręceniu kranika paliwo zasuwa takim strumieniem że gdyby silnik był w stanie to przepalić to pełny zbiornik wystarczył by na kilometr jazdy.
Po spięciu wszystkiego do kupy silnik ładnie pracuje w całym zakresie obrotów bez objawów braku mocy a więc dostaje tyle paliwa ile potrzebuje. tyle tylko że filtr paliwa praktycznie w całości jest wypełniony powietrzem i w żaden sposób nie chce się odpowietrzyć. No to zrobiłem to sam za pomocą strzykawki. Zalałem go całkowicie paliwem z wężykiem paliwowym włącznie. Po kilku przejechanych kilometrach filtr ponownie jest zapowietrzony ale nie ma to negatywnego wpływu na pracę silnika.
Moje pytanie - co może być przyczyną, szukać czy dać sobie odbój.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Czw 16:45, 05 Lip 2012    Temat postu:

Kranik wymontowywałeś ze zbiornika? Zanieczyszczony filterek umieszczony na kraniku również potrafi wyczyniać takie cuda. Filtr paliwa masz dobrze zamontowany? Strzałką w kierunku gaźnika. Sam gaźnik nie ma tu nic do rzeczy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kowalny




Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 533
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:56, 05 Lip 2012    Temat postu:

Kranika nie demontowałem bo paliwo przepływa przez niego bez żadnych oporów. Filtr założony prawidłowo tj. strzałka zgodnie z kierunkiem przepływu paliwa. Jak już pisałem na odcinku zbiornik, kranik, filtr paliwa, koniec przewodu paliwowego jest pełny przepływ a nie jakieś rachityczne ciurkanie. Nic nie wskazuje na częściowo zatkany filtr kranika.
Tak na wszelki wypadek. Przy demontażu kranika po rozluźnieniu opaski zaciskowej kranik się wykręca czy wyciąga????


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kowalny dnia Czw 17:20, 05 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Czw 17:16, 05 Lip 2012    Temat postu:

Wyciąga się delikatnie. Jest uszczelniony oringiem. Najpierw zrób próbę z jakimś zbiorniczkiem zastępczym. Możesz trochę pomęczyć filtr umieszczając jedną końcówkę w naczyniu z benzyną, a do drugiej podłącz strzykawkę w roli pompki. Napełnij i opróżniaj go kilkakrotnie dość energicznie. ale bez przesady. Możesz pozamieniać wężyki, tak by filtr powędrował możliwie blisko gaźnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kowalny




Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 533
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:37, 05 Lip 2012    Temat postu:

Filtr paliwa jest w 100% drożny. Sprawdzałem to wczoraj i dam za to głowę. Poprzedni post uzupełniłem o dodatkowe informacje.
Dla mnie dziwny jest fakt, że całkowicie zapełniony paliwem filtr paliwa ponownie się zapowietrzył. To powietrze nie mogło dostać się ze zbiornika bo jest to fizyczną niemożliwością przy pełnym zbiorniku. Przewód paliwowy nie jest dziurawy a więc i to odpada. Czyżby podeszło od strony gaźnika?
Na pierwszy rzut oka jest to niezgodne z podstawowymi prawami fizyki ale jakaś przyczyna musi być. Tylko do cho........y jaka?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kowalny




Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 533
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:21, 05 Lip 2012    Temat postu:

Czy zamontowany w kraniku filtr jest siatkowy i czy jest fizyczna możliwość jego demontażu a później ponownego zamontowania. Jestem daleki od psucia rzeczy niewinnych i demontowania tego "co nie ma z tym nic wspólnego" ale może w ramach dociekliwości? Być może na siatce filtra w kraniku tworzy się jakieś napięcie powierzchniowe i wyporność powietrza w filtrze papierowym jest zbyt mała żeby się przebić. Dopytuję się tak bo wymontowanego kranika nie widziałem.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kowalny dnia Czw 18:33, 05 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Różne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin