Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna www.rowersachs.fora.pl
O rowerach z silnikiem Sachs
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Porada odnośnie zakupu
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Różne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trol




Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:36, 01 Paź 2010    Temat postu:

Za ortografię już nieraz przepraszałem... Ale i tak będę robił BYKI
Prędkość 33 km/h powoduje , że nie biorę się za składanie "odblokowanego modułu".
Jednak spać nie daje mi zmiana przełożenia w przekładni .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Pią 20:49, 01 Paź 2010    Temat postu:

W tej sytuacji wymiana oryginalnego modułu na moduł bez ogranicznika nie ma najmniejszego sensu. W kolegi module uległ uszkodzeniu układ ogranicznika i stąd te osiągi. To tak jakby chciał koledze zaoszczędzić roboty i zdenerwowania przy rozwiercaniu i " rozwiercił" się sam.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Trol




Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:32, 02 Paź 2010    Temat postu:

Coś w tym jest Smile
Pozdrawiam z rozpogodzonego Radomia .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan2300
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:45, 04 Paź 2010    Temat postu:

panowie witam i powiem tak ,sa dwa rodzaje silnikow ,na co niektorych na uzebrowaniu cylindra jest taki kwadracik w poblizu pokrywy zapalarki i jesli na nim jest wytloczka 20 to to jest wersja z przekladnia 6-cio zebatkowa i na tym silniku z gaznikiem od mini krosa jechalem max 24km/h a na gazniku binga rozkrecal sie max 22km/h,ten silnik ktory mam przy rabicie nie ma na tym kwadraciku nic i jest tylko z dwoma kolami zebatymi ,i rozkreca sie do 27km/h ,ale stala szybkosc utrzymuje na poziomie 25km/h,na gazniku bing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
flatron




Dołączył: 28 Lip 2016
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:16, 28 Lip 2016    Temat postu:

Witam
Mam okazję do kupna rowerka z gaznikiem od rometa -co o tym myślicie?
Jakieś będą problemy,wyższe spalanie itp?
Warto?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiejas




Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 770
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pawłowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:06, 28 Lip 2016    Temat postu:

Hm. Dla mnie osobiście każda przeróbka napędu to proszenie się o kłopoty. No chyba że masz wiedzę i umiejętności jak sobie z tym radzić to ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
flatron




Dołączył: 28 Lip 2016
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:20, 28 Lip 2016    Temat postu:

To te sachsy takie awaryjne są?
Mam chińczyka i chodzi bezproblemowo.
Myślałem że jak ma silnik z komarka to i taniej i łatwiej (miałem a właściwie jeszcze mam komara ) bo budowa gaźnika prostsza (porównuję z sachsem ze zdjęć)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan2300
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:16, 28 Lip 2016    Temat postu:

to nie jest silnik od komara,awaryjnosc jest zadna ,zaczyna sie dopiero jak ludki nie maja pojecia i zaczynaja ulepszac ,modernizowac ,probuja zwiekszyc osiagi ,a to prowadzi do uszkodzen w wyniku nieznajomosci sprzetu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
flatron




Dołączył: 28 Lip 2016
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:07, 29 Lip 2016    Temat postu:

Tzn sprzedawca twierdzi że wstawił komarowski gaźnik bo ori był za drogi -i podobno nie ma z nim problemów -na forum w dziale gaźniki też poczytałem o modernizacji -z tego wniosek że jest możliwa -tylko pytam się czy warto w to wchodzić ze względu na to czy będą problemy z eksploatacją

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kowalny




Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 533
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:35, 29 Lip 2016    Temat postu:

Gaźnik ma za zadanie wytworzyć mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiedniej proporcji składników tejże mieszanki i w zasadzie dla silnika obojętne jest z jakiego gaźnika zassie rzeczoną mieszankę w ilości wymaganej dla prawidłowej pracy silnika w całym zakresie prędkości obrotowej.
Osobiście uważam że nie warto wchodzić w adaptacje innego gaźnika z tego względu że nie spotkałem się do tej pory z taką adaptacją która nie zmieniała by fabrycznego wyglądu zewnętrznego silnika. Dla mnie w tym wyglądzie tkwi cały urok sachsa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
flatron




Dołączył: 28 Lip 2016
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:52, 29 Lip 2016    Temat postu:

Cytat:
Myślałem że jak ma silnik z komarka to i taniej i łatwiej

Sorki miało być "gaźnik" nie silnik


Cytat:
Osobiście uważam że nie warto wchodzić w adaptacje innego gaźnika z tego względu że nie spotkałem się do tej pory z taką adaptacją która nie zmieniała by fabrycznego wyglądu zewnętrznego silnika. Dla mnie w tym wyglądzie tkwi cały urok sachsa.


No właśnie tak mnie trochę ten wygląd przeraża (nie wiem jak wstawić fotki bo bym wstawił jak to wygląda)
Ale sprzedający twierdzi że komarowski gaźnik lepszy,bo się nie zapycha po dłuższym staniu -a jak się zapcha to czyszczenie łatwiejsze-no i teraz sam nie wiem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez flatron dnia Pią 14:53, 29 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kowalny




Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 533
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:28, 29 Lip 2016    Temat postu:

Mi już trzeci rok nic się nie zapycha a mam dwa rowerki. Podstawa to zaraz po kupnie roweru porządnie wypłukać zbiornik paliwa, wymienić filtr palowa na papierowy, rozebrać gaźnik na czynniki pierwsze i porządnie umyć. Po takich zabiegach może się jeszcze raz czy dwa zapchać dysza paliwa ale później jest spokój. Już trzeci rok wlewam tylko paliwo do zbiornika, pilnuję ciśnienia w kołach no i oczywiście od czasu do czasu przetrę rowerek szmatką.
Na zimę spuszczam paliwo ze zbiornika, wypalam całkowicie paliwo z filtra i gaźnika, wstawiam pojazd do ogrzewanej piwnicy i zapominam o jego istnieniu do następnego sezonu. I jak na razie to się sprawdza.Przynajmniej w moim przypadku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jopasek
Administrator



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 1803
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: UĆ / Rogów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:13, 30 Lip 2016    Temat postu:

Kowalny zdradziłeś potomnym sposób na przetrwanie rowerka przez lata bez serwisu i zaglądania do niego Smile
Ale tak w zupełności się zgadzam z tym co napisał Kowalny sam też tak sugeruje swoim klientom...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan2300
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:37, 17 Lut 2017    Temat postu:

halo halo chyba czas sprzety powyciągać ze schowkow bo to już wiosne widac,i czas sezon zaczynac ,wprawdzie ja jeżdze całą zime i sezonu nie zakaczalem ,no i odezwijcie sie zeby było widać ze jeszcze żyjecie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiejas




Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 770
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pawłowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:40, 17 Lut 2017    Temat postu:

Spoko Stan. Jest ok. Sprzęt na chodzie i tylko deszcze przeminął to wrrrrrrrrrr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Różne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin