Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna www.rowersachs.fora.pl
O rowerach z silnikiem Sachs
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Oryginalny korek wlewu paliwa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Różne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muzior




Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:21, 02 Maj 2016    Temat postu: Oryginalny korek wlewu paliwa

Koledzy mam następujące pytanie. Czy w oryginalnym korku paliwa (taki mam) wewnątrz powinna być gumowa membranka jak na moim foto poniżej ? Dlaczego pytam, ano dlatego że zauważyłem, że przy zamkniętym kraniku paliwa silnik pracuje aż do wypalenia mieszanki w gaźniku. To oczywiście zrozumiałe i normalne, jednak w filterku paliwa nie ubywa i cały czas jest ten sam poziom. Czy gaźnik nie powinien wyssać wszystkiego z filtra przy zamkniętym kraniku ? Czy ta membranka przypadkiem nie wytwarza podciśnienia które blokuje wyssanie paliwa z filtra ? Otworek odpowietrzający w korku jest w pełni drożny.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan2300
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:38, 02 Maj 2016    Temat postu:

po zamknieciu kranika w przewodzie paliwowym wytworzy sie podcisnienie i dlatego paliwo nie zejdzie ci do gaznika ,dlatego ze maly otworek gniazda zaworu iglicowego nie wpusci powietrza do przewodu i filtra dlatego paliwo nie splynie do gaznika

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muzior




Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:44, 02 Maj 2016    Temat postu:

I wszystko jasne. Czyli rozumiem że jest wszystko ok. Bardzo dziękuję Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan2300
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:54, 02 Maj 2016    Temat postu:

nie przejmuj sie glupotami ,pal gume zwijaj aswalt nawijaj licznik ,jak motor chodzi to nie ma co w nim kopac,pilnuj tylko co by kolo zamachowe nie tarlo o rdzen cewki bo niektorzy przesadzaja z odlegloscia a to prowadzi do przegrzania i uszkodzenia cewki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muzior




Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:59, 02 Maj 2016    Temat postu:

Haha, nie przejmuję się ale wrodzona ciekawość sprawia że lubię wiedzieć dużo i zgłębiać temat na ile tylko się da Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Różne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin