Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna www.rowersachs.fora.pl
O rowerach z silnikiem Sachs
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

olej ucieka
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Jak nie zepsuć tego co na pewno jest sprawne...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henryk




Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:55, 07 Lis 2012    Temat postu: olej ucieka

zauwazylem ubytek oleju w przekladni8... ktoredy moze wyciekac???????????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HCBartek




Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:57, 07 Lis 2012    Temat postu:

Np. simmeringiem wału, konusa lub piasty, przez odpowietrznik. Dolej do pierwszego zwoju gwintu, jak dalej będzie ubywać i nie zlokalizujesz wycieku to silnik nadaje się do remontu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Czw 0:14, 08 Lis 2012    Temat postu:

Na korpusie silnika lub jego otoczeniu też widzisz jakieś ślady oleju? Jeśli nie to konsumuje go silnik i przestań szukać winy w gaźniku. A może jesteś przewrażliwiony. Ile cm3 ubyło i na jakiej trasie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henryk




Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:57, 08 Lis 2012    Temat postu:

wlstrzyknalem olej do 1 zwoju gwintu i bez jazdy poziom opadl na glebokosc plastikowego korka...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Czw 11:21, 08 Lis 2012    Temat postu:

Chyba jednak jesteś przewrażliwiony. Odpal maszynę, przejedź kilka km tak by silnik dobrze się rozgrzał, postaw na kilka minut i potem sprawdź poziom i ewentualnie uzupełnij. Napisz ile cm3 musiałeś dolać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henryk




Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:47, 08 Lis 2012    Temat postu:

dokladnie po jezdzie sprawdzilem poziom oleju w przekladni i niby nic nie ubylo, ale natomiast korpus tlumika od strony walu jest mokry od oleju na gornej plaszczyznie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Czw 15:03, 08 Lis 2012    Temat postu:

Prawdopodobnie oring przy tłumiku masz uszkodzony, o ile nie ma śladów przedmuchu spod świecy i dekompresatora oraz śladów oleju na użebrowaniu cylindra.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henryk




Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:29, 08 Lis 2012    Temat postu:

kol. ringo i co zrobic z tym fantem?gdzie szukac takiego oringu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Czw 18:38, 08 Lis 2012    Temat postu:

Kupisz w Rowerachstylowych: [link widoczny dla zalogowanych]
W sklepach motoryzacyjnych znajdziesz znacznie tańsze, ale wytrzymują góra kilka kilometrów. Muszą być wykonane z Vitonu. Również kol. bikestrading powinien mieć je na stanie: https://rowersachs.fora.pl/profile.php?mode=viewprofile&u=105


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henryk




Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:52, 08 Lis 2012    Temat postu:

czu uszkodzenie oringu tlumika moze miec wplyw na moc silnika, czy ew. "lewe" powietrze czyli jego nadmiar moze powodowac spadek obrotow silnika i jego gasniecie? ale pomaga nao krotkotrrwale przesuniecie dzwigni z jazdy na ssanie i z ssania na jazde, sam juz nie wiem.. kol. ringo twierdzi, ze jestrm przewrazliowiony...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan2300
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1618
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:03, 08 Lis 2012    Temat postu:

to masz kolego prawopodobnie kolego zapaskudzona dysze glowna paliwa co powoduje zbyt uboga mieszanke ,jak mu wzbogacisz mieszanke zmiejszajac ilosc powietrza to silnik zaczyna poprawnie pracowac ,wiec do dziela wyczysc dysze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Humanity




Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:31, 25 Lut 2013    Temat postu:

Miałem podobny problem i zaiste, tkwił od w dyszy głównej, także mam zdanie takie same jak przedmówca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zdzich




Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 9
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:03, 31 Maj 2013    Temat postu:

Witam! Chciałbym zapytać czy można włożyć/wcisnąć/ simmering 45x52x5 przy piaście koła tylnego, nie rozpaławiając karteru,/silnik399/. Powoli wychodzi olej z przekładni i chyba poprzez ten simmering? A może żle skręcone połówki? jak to sprawdzić skąd trochę ubywa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
King_X




Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk, Pomorze Środkowe
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:00, 31 Maj 2013    Temat postu:

Witam.
Można, ale najlepiej i z drugiej strony piasty zmienić jednocześnie, może ubywać oringiem na oście tylnej piasty od strony przekładni. Powodzenia!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan2300
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1618
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:40, 31 Maj 2013    Temat postu:

jesli masz przyoliwiony tlumnik to moze delikatnie saczyc sie na polaczeniu silnika ,jesli szprychy kola sa zaoliwione to przez symeryng w piascie zdawczej na konusie a jesli masz zaoliwiony tylny hamulec to symeryng piasty zdawczej,ale jesli jest to sladowy wyciek i pilnijesz stanu to mysle ze nie warto rozwalac wszystkiego tyklo zwijac asfalt do konca sezonu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Jak nie zepsuć tego co na pewno jest sprawne... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin