Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna www.rowersachs.fora.pl
O rowerach z silnikiem Sachs
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tylne koło obraca sie po odpaleniu silnika na wolnych obrota
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Różne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
apogeum




Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 252
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:08, 27 Sie 2018    Temat postu:

cylinder i tłok szrot, tego się nie szlifuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kowalny




Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 473
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:32, 27 Sie 2018    Temat postu:

Okładziny sprzęgła wyglądają pozytywnie. Natomiast nie mogę na foto dopatrzyć się blaszek ślizgowych, na których ułożona jest sprężyna ściskająca szczęki. Jeżeli blaszki są to OK., jeżeli ich nie ma to może być przyczyną "skokowej" pracy sprzęgła pod wpływem siły odśrodkowej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Breżniew




Dołączył: 23 Paź 2017
Posty: 29
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OLECKO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:40, 27 Sie 2018    Temat postu:

Feniks napisał:

Nie bardzo wiem co zrobić z cylindrem w karterze Sad
[link widoczny dla zalogowanych];[link widoczny dla zalogowanych]
czy ten stan nadaje się do szlifowania ?
Tłok do wymiany już był założony "C"
[link widoczny dla zalogowanych];[link widoczny dla zalogowanych]

reasumując lekko umoczyłem, za długo nie pojeździłem a SpartaMet miał do tego ciągnąć lekką przyczepkę /dziecięcą/ na ryby. O dziwo dwa razy to zrobił i to pod górkę.
Macie koledzy jakąś sensowną podpowiedź.
pozdrawiam Piotr


Tego cylindra się nie szlifuje w klasycznym rozumieniu takiej naprawy ale być może da się nałożyć na to warstwę Nicasil-u. Tu pierwszy z brzegu link do firmy tym się zajmującej. Zadzwoń i się dowiedz więcej. Może znajdziesz tańszego oferenta.

[link widoczny dla zalogowanych]

Tłok naturalnie nowy z pierscieniem z dopasowanym luzem do cylindra.

[link widoczny dla zalogowanych]

inna firma naprawiajaca cylindry do 2T.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Breżniew dnia Pon 11:55, 27 Sie 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Feniks




Dołączył: 03 Sie 2018
Posty: 26
Przeczytał: 174 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pon 12:34, 27 Sie 2018    Temat postu:

kowalny napisał:
Okładziny sprzęgła wyglądają pozytywnie. Natomiast nie mogę na foto dopatrzyć się blaszek ślizgowych, na których ułożona jest sprężyna ściskająca szczęki. Jeżeli blaszki są to OK., jeżeli ich nie ma to może być przyczyną "skokowej" pracy sprzęgła pod wpływem siły odśrodkowej.

pięknie dziękuję za ocenę sprzęgła, blaszki ślizgowe są i są ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Feniks




Dołączył: 03 Sie 2018
Posty: 26
Przeczytał: 174 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pon 12:56, 27 Sie 2018    Temat postu:

Cytat:
Tego cylindra się nie szlifuje w klasycznym rozumieniu takiej naprawy ale być może da się nałożyć na to warstwę Nicasil-u. Tu pierwszy z brzegu link do firmy tym się zajmującej. Zadzwoń i się dowiedz więcej. Może znajdziesz tańszego oferenta.

[link widoczny dla zalogowanych]

Tłok naturalnie nowy z pierscieniem z dopasowanym luzem do cylindra.

[link widoczny dla zalogowanych]

inna firma naprawiajaca cylindry do 2T.


Bardzo dziękuję za podpowiedź.
Uważam, że usługa tulejowania czy nakładanie nicasilu nie jest opłacalne w stosunku do możliwości nabycia za 200 zł cylindra z tłokiem i pierścieniem z ciśnieniem około 8. /mierzone dziś/.
Właśnie jadę do kolegi który mi sprzedawał ten rower myślę że potraktuje mnie ulgowo pozdrawiam.
Poza tym kompletny blok w ładnym stanie można kupić za 200 zł.
Ja rozumiem jak brakuje na rynku części to trzeba sie już posiłkować w/w przez kolegę Breżniewa usługami.
Kolego Breżniew dzięki z misiowym pozdrowieniem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mcgyver




Dołączył: 04 Maj 2015
Posty: 7
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hajnówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:53, 28 Sie 2018    Temat postu:

Wyregulowałem obroty i teraz po podniesieniu tyłu koło stoi w miejscu., Dopiero po dodaniu gazu słychać jak łapie sprzęgło (jest takie jakby szarpnięcie - czy tak powinno byc?) i koło zaczyna sie obracac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muzior




Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 128
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:39, 28 Sie 2018    Temat postu:

Delikatne szarpnięcie zawsze będzie gdy sprzęgło zaskakuje. Nie przejmował bym się tym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
apogeum




Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 252
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:29, 13 Wrz 2018    Temat postu:

muzior napisał:
Delikatne szarpnięcie zawsze będzie gdy sprzęgło zaskakuje. Nie przejmował bym się tym

przy sprawnym sprzęgle nie ma prawa być żadnego szarpnięcia, po to są okładziny sprzęgła żeby eliminowały to


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Różne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin