Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna www.rowersachs.fora.pl
O rowerach z silnikiem Sachs
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

1000 km przejechane
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Różne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HCBartek




Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:34, 12 Lip 2011    Temat postu:

Nie ma się co bać, nic lepszego nie dostaniesz, bo nikt takiego łożyska nie produkuje (tylko na zlecenie sachs'a). Silniki 099 i 199 (6-cio zębatkowe) mają po obu stronach łożysko 6201N TN9 C4, co moim zdaniem jest wielką zaletą, po za tym te silniki to jeszcze pełna produkcja sachs'a!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Śro 14:43, 13 Lip 2011    Temat postu:

stan2300 napisał:
ale z tym lozyskiem od str,sprzegla mozna sobie poradzic zakladajac zwykle z rowkiem jak przy kole zamachowym i wcisnac tulejke ,tam tylko pracuje symeryng

Stan czy mógłbyś to opisać dokładniej, bo mi ta sztuczka z łożyskiem 6201N i tulejką nie bardzo chce wyjść. Natomiast całkiem nieźle poszło z tulejka, łożyskiem 6002N i simmeringiem 15x32x5.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HCBartek




Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:16, 13 Lip 2011    Temat postu:

Ringo gdzie kupiłeś łożysko 6002N i z jakim luzem? Tuleje dorabiałeś czy gotową gdzieś Ci się udało dostać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Śro 15:49, 13 Lip 2011    Temat postu:

Łożysko 6002 kupione oczywiście bez rowka z luzem C3 SKF ok 10zł . Na N przerobił je znajomy tokarz dotaczając, dotaczając jednocześnie odpowiednią tulejkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HCBartek




Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:18, 13 Lip 2011    Temat postu:

Czy znajomy byłby chętny dotoczyć ze 2 sztuki i ewentualnie na ile by wycenił taką usługę?
Jak się sprawdza takie rozwiązanie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Śro 16:41, 13 Lip 2011    Temat postu:

Na dzień dzisiejszy już nie. Od marca jest na zasłużonej emeryturze. O ile ze zrobieniem nie miałby najmniejszego problemu, to niestety brak dostępu do tokarki. Przyznaje, że zmiana wielkości łożyska to był jego pomysł. Najpierw była próba z łożyskiem 6201 i tulejką, czyli tak jak opisał to stan. Jednak dopiero dorobienie tulejki o odpowiedniej długości na którą było zakładane łożysko zdało egzamin. Tulejka musi zostać wykonana kompletnie za jednym zamocowaniem w uchwycie. Moje zadanie w tym wszystkim polegało na dostarczeniu kosza ze starym łożyskiem, potem łożyska 6201 i bloku cylindra i ostatecznie łożyska 6002. Odebrałem gotowe z wciśniętą tulejką i łożyskiem. Trochę brakuje mi tego tokarza bo był to fachowiec starej daty, miał swoje zasady, ale roboty wstydzić się nie musiał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HCBartek




Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:44, 13 Lip 2011    Temat postu:

Ehh, szkoda, już narobiłem sobie nadziei.
Teraz to już trudno o takich fachowców, znających się na rzeczy, wkładających serce w swoją pracę, perfekcjonistów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzikson29




Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stargard Szczecinski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:21, 01 Kwi 2012    Temat postu:

wy o czesciach a ja dalej poginam Smile 4 tysiace sie uklonilo Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzegor1922




Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:17, 02 Kwi 2012    Temat postu:

ja mam praktyki w tokarni za jakieś 6 miesięcy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Różne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin