Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna www.rowersachs.fora.pl
O rowerach z silnikiem Sachs
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

399 kontra 499 ???

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Różne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzikson29




Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stargard Szczecinski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:42, 12 Kwi 2012    Temat postu: 399 kontra 499 ???

Czy sa jakies roznice pomiedzy tymi silnikami ? Mam takie w swojej stajni i na 1 luk oka nie widze roznicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HCBartek




Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:45, 12 Kwi 2012    Temat postu:

Są. W 399 nie ma zabezpieczenia przeciw wysunięciu się simmeringu od strony sprzęgła, co wymusza stosowanie oryginalnego 18x32x4,7mm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzikson29




Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stargard Szczecinski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:58, 12 Kwi 2012    Temat postu:

wow czyli jednak dzieki za info

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HCBartek




Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:03, 12 Kwi 2012    Temat postu:

Jeśli się nie mylę to z wizualnie różnią się tylko w jednym szczególe w górnej części żeberek cylindra.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Czw 17:09, 12 Kwi 2012    Temat postu:

HCBartek z z tym progiem przy gnieździe simmeringu to chyba nie jest taka oczywista sprawa. Niedawno przed demontażem 399 przygotowałem sobie zestaw rodzimych simmeringów, a po rozebraniu niestety okazało się, że jest ten nieszczęsny próg. W przypadku 499 z zespoloną głowicą również można spotkać bloki bez tego progu. Pisząc o szczególe w górnej części żeberek, masz na myśli otwór w zewnętrznym płaszczu cylindra? To chyba jest otwór technologiczny. Ten otwór też występuje wybiórczo tylko w niektórych blokach. Podobnie jest ze wzmocnieniem zewnętrznych żeberek cylindra. Na szczęście pomimo tych drobnych różnic wszystkie elementy silnika są wzajemnie zamienne i ten fakt bardzo ułatwia nam życie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HCBartek




Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:17, 12 Kwi 2012    Temat postu:

Pod tym linkiem przedstawione są różnice...oczywiście, tak jak ringo napisał, różnie to bywa Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Różne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin