Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna www.rowersachs.fora.pl
O rowerach z silnikiem Sachs
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

witam wszystkich zkochanych w sachsie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Jak nie zepsuć tego co na pewno jest sprawne...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan2300
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:01, 26 Paź 2010    Temat postu: witam wszystkich zkochanych w sachsie

wczoraj ten wspanialy pojazd wygral nastepna bitwe o klejny tylek -jest nas o jednego wiecej -moj rower sachs poszedl w dobre rece rowniez pasjonat staroci ma cytrynke 2cv i jeszcze inne auto zabytkowe w trakcie odbudowy a jezdzi vwgolf3 i niestety golf przegral bitwe o tylek z sachsem ,a teraz do rzeczy jako ze chyba najdluzej eksploatuje ten pojazd bo od czerwca 2000roku i przejechalem na nim juz 17tys km to znam go juz jak wlasna kieszen i powiem tak jesli jest iskra a silnik nie pali to zawsze wina lezy po stronie gaznika lub wydechu ,proponuje nie ruszac zaworu plytkowego ,regulacji konta wyprzedzenia zaplonu rowniez nie ma wiec radze tam nie kombinowac ,w gaznikach bing i sachs z plywakiem z iglica w srodku rowniez nie kombinujcie -tam jest to ustawione fabrycznie i jesli sprobujecie przepchnac iglice to napewno uszkodzicie plywak jesli gaznik przelewa napewno nie jest to wina plywaka ,w gaznikach typu tk jest mozliwosc regulacji ale jesli przed wami nikt nie grzebal to proponowal bym nie ruszac ,w przypadku zgubienia ijlicy zaworu podaje ze pasuje zaworek i widelki od gaznika z mini-krosa koszt gaznika 24zl na allegro a iglice spotkalem za 55zl wiec proponuje gaznik jesli ktos ma jakies pytania to piszcie odpowiem mysle ze na wszystkie pytania

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
joker31




Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:52, 06 Lis 2010    Temat postu:

Ja jak kupiłem swojego spartameta to przez jakiś okres borykałem sie z zacinajacym się pływakiem tzn. jechałem spokojnie kilka kilometrów ale do momentu zjazdu np. z krawężnika (wstrząs) to spowodowało zaklinowanie iglicy w gnieździe utata mocy i silnik gasł.Próbowałem grzebać przy dyszy 0 efektu potem przeszlifowałem iglice pływaka kłopoty ustapiły ale mam wrażenie że rowerek pali ponad dwa litry ma setkę.No chyba że przyczyną jest to że osiąga blisko 3dychy przy mojej 90 kg wadze Wasze ile palą?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jerzy




Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GDAŃSK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:37, 06 Lis 2010    Temat postu:

Muszę przyznać iż to super wynik przy 90 kg.A reszta się nie liczy, napisz czy coś z tuningowaleś czy on tak sam z siebie ciągnie oraz jaki to model silnika? Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
joker31




Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:53, 07 Lis 2010    Temat postu:

Jest to silnik z 301/A z rozrusznikiem ręcznym i ja nic w nim nie przerabiałem kupiłem go od osoby sprowadzającej tego typu sprzet do kraju.Może był wymenieany moduł.Ogólnie rowerek był bardzo zadbany jak na około 18letni sądze że jest w tym wieku po dacie produkcji wybitej na zbiorniku.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan2300
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:12, 16 Paź 2011    Temat postu: konserwacja silnika

witam panowie i proponowal byn wszyskom uzytkownikom tych wspanialych rowerkow ,jesli odstawiaja rower na dluzszy postuj co by ze zbiornika wypuscili paliwo do pojemnika a z gaznika wypalili calkowicie paliwo ,nastepnie po zdieciu tylnej pokrywy i wyjeciu filtra po otwarciu przepustnicy ssania i gazu po podniesienu za tyl roweru wlali mu okolo 50 gram oleju silnikowego przez gaznik do skrzyni korbowej ,gdyz tam bardzo szybko koroduja lozyska jesli nie pracuja ,mialem teraz silnik w naprawie w ktorym zakorodowalo lozysko podparcia walu w koszu sprzeglowym ,zakorodowane byly rowniez lozyska kolkowe ,po rozebraniu najgorzej wygladalo lozysko igielkowe ,zakorodowal rowniez pierscien tlokowy,byly problemy z wyjeciem pierscienia z rowka

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez stan2300 dnia Nie 20:15, 16 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jerzy60




Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kamień Pom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:51, 17 Paź 2011    Temat postu:

Jestem posiadaczem prawie nowego silnika jak joker31. Moje pytanie do stana2300 : czy jak będę "przepalał" ten silniczek w okresie zimowym powiedzmy raz na dwa tygodnie to nie wystąpią objawy opisane prez Ciebie(korozja)?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jerzy60 dnia Pon 19:52, 17 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan2300
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:07, 17 Paź 2011    Temat postu:

jesli nie zamierzasz konserwowac silnika to przepalanie jest wiecej niz wskazane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jerzy60




Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kamień Pom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:59, 26 Paź 2011    Temat postu:

Dzięki Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawidos




Dołączył: 20 Maj 2020
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:41, 20 Maj 2020    Temat postu:

Witam serdecznie. Zakupiłem parę dni temu dwa tego typu rowerki. Jeden idzie super a drugi mułowato i ma bardzo silne drgania czuć aż w siedzisku czego to może być przyczyną? rozpędza się wolnej i ciut wolniej jeździ. Oba rowerki mają problem z odpaleniem po odstaniu parę dni. Jak się trochę na macham szarpakiem to odpalą jako ciepłe odpalają poprawnie. Za pomocne wskazówki z góry dziękuję. Dopiero zaczynam przygodę z tego typu rowerkami. Jutro zacznę od sprawdzenia oleju w przekładniach. Dalej nie mam pomysłów nie chce nic zepsuć. Miałem trochę motorowerów, rowery z silnikiem chińskim sam dwa złożyłem. Chciałbym żeby rowerki służyły mi długo i wdzięcznie! Kocham dwa kółka i objeżdżanie takimi cudami to dla mnie przyjemność! Pozdrawiam serdecznie Dawid!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dj-napster




Dołączył: 26 Lip 2019
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:46, 21 Maj 2020    Temat postu:

Dawidos napisał:
Witam serdecznie. Zakupiłem parę dni temu dwa tego typu rowerki. Jeden idzie super a drugi mułowato i ma bardzo silne drgania czuć aż w siedzisku czego to może być przyczyną? rozpędza się wolnej i ciut wolniej jeździ. Oba rowerki mają problem z odpaleniem po odstaniu parę dni. Jak się trochę na macham szarpakiem to odpalą jako ciepłe odpalają poprawnie. Za pomocne wskazówki z góry dziękuję. Dopiero zaczynam przygodę z tego typu rowerkami. Jutro zacznę od sprawdzenia oleju w przekładniach. Dalej nie mam pomysłów nie chce nic zepsuć. Miałem trochę motorowerów, rowery z silnikiem chińskim sam dwa złożyłem. Chciałbym żeby rowerki służyły mi długo i wdzięcznie! Kocham dwa kółka i objeżdżanie takimi cudami to dla mnie przyjemność! Pozdrawiam serdecznie Dawid!


Musisz wszystko posprawdzać a przyczyn może być kilka.
Najgorsze jak nie ma mocy to tak jak u mnie ze cylinder porysowany.

Dekompresator, świeca, gaźnik, przerwa na cewce, zaworek organkowy, świeżość paliwa, kompresja...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawidos




Dołączył: 20 Maj 2020
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:09, 24 Maj 2020    Temat postu:

dj-napster napisał:
Dawidos napisał:
Witam serdecznie. Zakupiłem parę dni temu dwa tego typu rowerki. Jeden idzie super a drugi mułowato i ma bardzo silne drgania czuć aż w siedzisku czego to może być przyczyną? rozpędza się wolnej i ciut wolniej jeździ. Oba rowerki mają problem z odpaleniem po odstaniu parę dni. Jak się trochę na macham szarpakiem to odpalą jako ciepłe odpalają poprawnie. Za pomocne wskazówki z góry dziękuję. Dopiero zaczynam przygodę z tego typu rowerkami. Jutro zacznę od sprawdzenia oleju w przekładniach. Dalej nie mam pomysłów nie chce nic zepsuć. Miałem trochę motorowerów, rowery z silnikiem chińskim sam dwa złożyłem. Chciałbym żeby rowerki służyły mi długo i wdzięcznie! Kocham dwa kółka i objeżdżanie takimi cudami to dla mnie przyjemność! Pozdrawiam serdecznie Dawid!


Musisz wszystko posprawdzać a przyczyn może być kilka.
Najgorsze jak nie ma mocy to tak jak u mnie ze cylinder porysowany.

Dekompresator, świeca, gaźnik, przerwa na cewce, zaworek organkowy, świeżość paliwa, kompresja...


Ten nowszy już w pełni sprawny z e startem i de-kompensatorem. Z tym drugim będzie gaźnik do czyszczenia bo sucha świeca jest. Jak mu pompne to po chwili łapie i już chodzi ale na wolnych nie chce gaśnie. No i chyba sprzęgło bo wyje a ledwo co jedzie. Tak mi się wydaje, kompresje mają oba. Problemy mam z tym najstarszym modelem silnika bez e startu i dekompresatora. Czy możecie polecić tani dobry serwis w okolicy Bydgoszczy ? Chodzi mi o zmianę okładzin sprzęgła i ewentualne czyszczenie gaźnika. I jakiej ceny mogę się spodziewać ? mniej wiecej. Oleje w przekładniach mam w stanie pod korek Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jopasek
Administrator



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 1803
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: UĆ / Rogów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:57, 12 Paź 2020    Temat postu:

Najpierw trzeba wyczyścić gaźnik (możesz mi wysłać - zregeneruje go). Później szukaj gdzieś dalej przyczyn, ale jeżeli chcesz teraz już zdiagnozować silnik to możesz przełożyć gaźniki z jednego do drugiego.
Ogólnie to sprzęgło nie hałasuje więc nie wiem skąd podejrzenia sprzęgła.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szekla




Dołączył: 30 Maj 2016
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Warmiński
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:43, 16 Paź 2020    Temat postu:

Sprzęgło może "hałasować " w zależności co kto przez to rozumie. Miałem metaliczne stuki i spadek mocy .Nie szarpało, ruszając i jadąc kręcę pedałami więc zaniepokoił mnie stukot .Po rozebraniu silnika okazało się że na sprzęgle nie ma okładzin. wymieniłem na nowe i ponownie ciężko usłyszeć że jadę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
apogeum




Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:13, 17 Paź 2020    Temat postu:

Dawidos napisał:
dj-napster napisał:
Dawidos napisał:
Witam serdecznie. Zakupiłem parę dni temu dwa tego typu rowerki. Jeden idzie super a drugi mułowato i ma bardzo silne drgania czuć aż w siedzisku czego to może być przyczyną? rozpędza się wolnej i ciut wolniej jeździ. Oba rowerki mają problem z odpaleniem po odstaniu parę dni. Jak się trochę na macham szarpakiem to odpalą jako ciepłe odpalają poprawnie. Za pomocne wskazówki z góry dziękuję. Dopiero zaczynam przygodę z tego typu rowerkami. Jutro zacznę od sprawdzenia oleju w przekładniach. Dalej nie mam pomysłów nie chce nic zepsuć. Miałem trochę motorowerów, rowery z silnikiem chińskim sam dwa złożyłem. Chciałbym żeby rowerki służyły mi długo i wdzięcznie! Kocham dwa kółka i objeżdżanie takimi cudami to dla mnie przyjemność! Pozdrawiam serdecznie Dawid!


Musisz wszystko posprawdzać a przyczyn może być kilka.
Najgorsze jak nie ma mocy to tak jak u mnie ze cylinder porysowany.

Dekompresator, świeca, gaźnik, przerwa na cewce, zaworek organkowy, świeżość paliwa, kompresja...


Ten nowszy już w pełni sprawny z e startem i de-kompensatorem. Z tym drugim będzie gaźnik do czyszczenia bo sucha świeca jest. Jak mu pompne to po chwili łapie i już chodzi ale na wolnych nie chce gaśnie. No i chyba sprzęgło bo wyje a ledwo co jedzie. Tak mi się wydaje, kompresje mają oba. Problemy mam z tym najstarszym modelem silnika bez e startu i dekompresatora. Czy możecie polecić tani dobry serwis w okolicy Bydgoszczy ? Chodzi mi o zmianę okładzin sprzęgła i ewentualne czyszczenie gaźnika. I jakiej ceny mogę się spodziewać ? mniej wiecej. Oleje w przekładniach mam w stanie pod korek Smile


Zalanie oleju w przekładni pod sam korek to nie jest dobra opcja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szekla




Dołączył: 30 Maj 2016
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Warmiński
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:12, 17 Paź 2020    Temat postu:

Zamiast szukać serwisu w okolicy zrób to sam . Nie wierz do końca w umiejętności oferujących usługi " znawców " wiem coś o tym !
Budowa tych silników jest bardzo prosta a do tego na You Tube jest pełno filmików poglądowych ,wymiana okładzin sprzęgła czy czyszczenie gażnika to żadna filozofia.
Jak potrzebujesz zregenerować sprzęgło w przystępnej cenie i profesjonalnie, mogę dać ci namiar.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Jak nie zepsuć tego co na pewno jest sprawne... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin