Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna www.rowersachs.fora.pl
O rowerach z silnikiem Sachs
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nie odpala na estarter

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Jak nie zepsuć tego co na pewno jest sprawne...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adamgi




Dołączył: 29 Wrz 2019
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: bielsko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:52, 30 Wrz 2019    Temat postu: Nie odpala na estarter

Kupiłem nowy akumulator ładnie kręci silnikiem tylko że nie odpala. Czy ktoś morze mi pomóc. Odpala bez problemu na szarpak a na estarter tylko kręci silnikiem i nic .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dj-napster




Dołączył: 26 Lip 2019
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:42, 30 Wrz 2019    Temat postu:

Niedawno przerabiałem ten temat, zauważyłem że największy wpływ na opalanie z E-start mają w kolejności najważniejszej:

1. dekompresor, mimo że może wydawać się w pełni sprawny to nie jest i ma wielki wpływ na szybkość odpalania silnika. Na porysowanym cylindrze i słabym silniku dobry dekompresor powodował że silnik odpalał bardzo szybko, najczęściej jeden obrót wałem wystarczył a gdy ciepły to zapalał od strzała. Na nie w pełni sprawnym dekompresorze silnik trzeba kręcić kilka sekund i nie zawsze zapali.
Jeżeli odpala z linki bez problemu za pierwszym razem to zaworek z membraną (za gaźnikiem) działa poprawnie i należy go zostawić w spokoju. Silnik z linki powinien zapłać nawet pociągając linkę do połowy i z połową normalnej siły bez dodawania gazu (mowa o wcześniej już odpalany a nie po nocy).

2. Akumulator sprawny i naładowany, ale na słabszym też odpala od strzała tylko że z przerwami a nie 10x pod rząd.

3. Blaszka dociskająca koło zębate pod klapką "E start", wyrabia się gniazdo i trzeba to naprawić. Jednak z tym uszkodzeniem silnik odpalał mi tak samo bez problemu.

4. Sprężyna w kole zębatym pod klapką "E start" pęka na pierwszym zwoju i podobno to też ma wpływ na opalanie. U mnie ta sprężyna była pęknięta i nie miało to żadnego wpływu na opalanie.
Myślę że punkt 3 i 4 może mieć bardziej wpływ na powolne niszczenie zębów na kole magnesowym niż na samo opalanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jopasek
Administrator



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 1803
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: UĆ / Rogów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:14, 09 Paź 2019    Temat postu:

Jeszcze odległość koła zębatego od cewki zapłonowej, ma znaczenie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
apogeum




Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:17, 13 Paź 2019    Temat postu:

Przerwa na świecy bardzo ważna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dj-napster




Dołączył: 26 Lip 2019
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:49, 13 Paź 2019    Temat postu:

apogeum napisał:
Przerwa na świecy bardzo ważna



Ja sprawdzałem 0.4-0.9mm i silnik odpalał zawsze tak samo, nie miało to żadnego znaczenia. Świeca NGK, ma lepszą iskrę niż fabrycznie stosowana BOSCH.
Może ta przerwa na świecy ma znaczenie jak coś innego nie domaga.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dj-napster dnia Nie 23:50, 13 Paź 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
NairymPL




Dołączył: 18 Maj 2019
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:29, 22 Gru 2019    Temat postu:

Czy kręci się tylko e-start czy kręci normalnie silnikiem (tym od roweru)
chodzi o to czy kręci się tylko silnik elektryczny (e-start) czy kręci silnikiem

Jak coś to to słychać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Jak nie zepsuć tego co na pewno jest sprawne... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin