Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna www.rowersachs.fora.pl
O rowerach z silnikiem Sachs
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Prawidłowe uzupełnianie oleju w przekładni.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Jak nie zepsuć tego co na pewno jest sprawne...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Breżniew




Dołączył: 23 Paź 2017
Posty: 29
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OLECKO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:27, 24 Lip 2018    Temat postu:

miro napisał:
Miejsce odpowietrzania to śruba, to jak się sam używa?
Albo jest wkręcona i wtedy nic się nie odpowietrzy, albo jest popuszczona i wtedy zadziała jako odpowietrznik.
Samo by działało, gdyby była to mechaniczna wersja odpowietrznika, a nie jest.


Tam jest kanał przepuszczający powietrze. Śrubo go nie zaślepia.

W moim rozumieniu pion czyli rower stoi na kołach jak do jazdy,a poziom gdy rower leży na boku lub jest mocno pochylony. Rower nie jest płaski jak np płyta chodnikowa, to tak na marginesie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jopasek
Administrator



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 1601
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: UĆ / Holandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 1:20, 25 Lip 2018    Temat postu:

Moim zdaniem tak samo jak kolegi wyżej ale dopiszę sprostowanie do opisu Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kowalny




Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 484
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 7:40, 27 Lip 2018    Temat postu:

Budująca jest dbałość o stan techniczny rowerków. A tak z ręką na sercu to ilu właścicieli samochodów interesuje się poziomem oleju w manualnej skrzyni biegów??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cd_s




Dołączył: 14 Mar 2018
Posty: 7
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:01, 17 Sie 2018    Temat postu:

Dobrze rozumiem, że chodzi o zobaczenie poziomu oleju na tym czopku, który pod nim jest? W sensie ten stożek zintegrowany z korkiem robi za coś w stylu bagnetu?
Czy chodzi o poziom w kanale pod korkiem?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cd_s dnia Pią 12:01, 17 Sie 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Breżniew




Dołączył: 23 Paź 2017
Posty: 29
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OLECKO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:22, 18 Sie 2018    Temat postu:

Korek jest swoistym bagnetem. Pozio oleju widoczny w korpusie silnika ma sięgać do pierwszych zwoi gwintu.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Jak nie zepsuć tego co na pewno jest sprawne... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin