Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna www.rowersachs.fora.pl
O rowerach z silnikiem Sachs
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Odrestaurowanie Spartamet
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 16, 17, 18  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Czym jeździmy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marekawo




Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupca wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:14, 07 Lis 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

Na kołach,remont dobiega końca.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marekawo




Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupca wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:19, 07 Lis 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marekawo




Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupca wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:22, 07 Lis 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marekawo




Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupca wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:01, 17 Lis 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

W oczekiwaniu za memraną gażnika;-)
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

oświetlenie i filterek paliwa na swoim miejscu
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
podmiejski




Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 572
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 1:37, 18 Lis 2010    Temat postu:

Ładne te gumki - co to za model?
A filterek do paliwa? Ceramiczny czy siatka?Skąd?
Pisałeś że to rower dla twojej kobiety i dałeś jej męskiego Primusa?
A takie ładne damskie bywają ... Smile
Fajnie ten rower odrobiłeś - mnie jakoś finezji wykończenia brakuje..ufff...
Ale to chyba wynika z tego że jak mam chodzić po tych specach od malowania czy innych pierdoł i prosić się za swoje pieniądze - a nie wszytsko moge zrobić sam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marekawo




Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupca wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:12, 18 Lis 2010    Temat postu:

Gumy to Bibia,filterek kupiłem za 3 zł w motoryzacyjnym,siatka.Primus jest damski.W tym tygodniu myśle,żę go odpale.Jeszcze mnie czeka zakup platformy na trzy rowery na hak samochodowy,i kto wie czy bliżej lata wybiorę się na północ Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
podmiejski




Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 572
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:57, 18 Lis 2010    Temat postu:

Grozisz?.... czekamy, czekamy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marekawo




Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupca wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:50, 28 Lis 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

Spartamet jeżdzi wybornie;-),założyłem licznik mechaniczny,długość linki do licznika może być.

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

Saxonette też dopracowane,ale gażnik zalewa.Na wolnych obrotach chodzi idealnie,ale przy dodaniu gazua nawet przechyleniu rowera do przodu (jak stoi na nóżkach)silnik gaśnie.Czy to może być wina nadmiernego uszczelnienia przepustnic?,chyba wywale na próbe te dorobione oringi na przepustnicach.Albo poziom paliwa jest za duży?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Nie 17:20, 28 Lis 2010    Temat postu:

Jaki to gaźnik. Sprawdź czy jest zamontowany mały o-ring pomiędzy metalowym korpusem, a płytką plastikową. O-ringi które zamontowałeś nie mają wpływu. Dalsze przyczyny to membrana i zbrudzony zaworek iglicowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marekawo




Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupca wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:54, 28 Lis 2010    Temat postu:

Oring jest zamontowany,membrana nowa,zaworek iglice ostrze nawet wypolerowałem,trzyma paliwo nic nie przecieka.Martwi mnie poziom paliwa,oba gażniki to bing,w Spartamecie mam poziom paliwa około 0,5-1 cmm niżej.Dysza w Saxonette jest 40.Mieszanke zrobiłem 1:100,a bardziej kopci niż w tym drugim 1:60.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Nie 19:09, 28 Lis 2010    Temat postu:

Czyli problem leży w pływaku. Zamień na próbę. Jeśli szlifowałeś ostrze iglicy to to może być powodem. Sprawdź ile wystaje ostrze ponad korpus pływaka. Powinno wystawać 12-12,5mm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HCBartek




Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:54, 28 Lis 2010    Temat postu:

Próbowałeś przekładać gaźniki? Kopcenie może sugerować uszkodzony simmering.
Z tego co się orientuję rower masz z tego samego źródła co podmiejski...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
podmiejski




Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 572
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:43, 28 Lis 2010    Temat postu:

Prześliczne te twoje rowery - napradę imponująca jakość. Mnie nie zawsze cierpliwości starcza - po próbach silnikowych jak jeździ to ...sruuuuu!!!!!!
Zazdroszczę - ale nie zawistnie. Niech ci służą tak dobrze jak wyglądają a ja cieszę się że oglądając - czuję doping.
Licznik pięknie sie prezentuje.
Co do gaźnika.
Objawy zbliżone - a teraz pora na dedukcję i analizę.
U mnie jak się zalewa z gaźnika to nie chce pracowac na wolnych obrotach tylko chwile pochodzi a potem staje.
Dysza 40 i obniżony poziom paliwa mogą sugerować że ktoś walczył z problemem w gaźniku myśląc że za dużo podaje paliwa a przecież gdyby tak bylo to by sie nie wkręcał na obroty a nie: kopcił.
Simmering faktycznie może być - u nie było mocno podobnie.Miałem dziurę w simmeringu i bez sprężynki to olej przerzucało do komory spalania w takiej ilości że kompresja nie dała chodzić silnikowi!
Sprawdź czy olej pije choć statycznie nie bierze dużo.
Prawda jest taka że zetknąłem się i z obracającymi simmeringami i tak stwardniałymi że hoho.
Powiedz coś o wyglądzie świecy?
No oczywiście przekłądka gaźnika to jeden z najlepszych testów...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan2300
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:56, 29 Lis 2010    Temat postu:

witam ,mam zapytanie czy przy wylaczonym silniku i otwartym kraniku paliwa na rurce od kolektora ssacego pokazuje sie paliwo ,jesli tak to nie koniecznie jest wina zaworka iglicowego ,a jednoczesnie moze swiadczyc o niekontrolowanym doplywie paliwa ,a to prowadzi do zalewania silnika ,swieca czarna i kopcenie z wydechu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marekawo




Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupca wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:12, 29 Lis 2010    Temat postu:

chodzi o tą rurkę plastikową co nakłada się wężyk od dekompresatora,jak o tą to mam zaklejoną klejem,bo nie mam dekompresatora.Od strony filtra też nie widać paliwa,i nigdzie nie wycieka.Jak dam jutro rade to przełoże gażniki.Sprzęgiełko też bardziej się ślizga niż w Spartamecie,zapewne czeka mnie rozpołowienie silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Czym jeździmy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 16, 17, 18  Następny
Strona 12 z 18

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin