Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna www.rowersachs.fora.pl
O rowerach z silnikiem Sachs
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przegląd, naprawa gaźnika (i nie tylko...)
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Serwis, naprawa rowerów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sta28




Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:44, 20 Mar 2011    Temat postu: Przegląd, naprawa gaźnika (i nie tylko...)

Z doświadczenia własnego polecam: Stan2300 założyciel tego forum. Szybko, fachowo i rzetelnie!
Stan2300, mam nadzieję, że podasz tu bliższe na siebie namiary (teraz rozsiane gdzieś w różnych tematach...)!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sta28 dnia Nie 18:48, 20 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
staszek




Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Środa Śląska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:57, 29 Lip 2011    Temat postu:

Witam, potrzebuję namiary na dobrego fachowca od gaźnika typu BING, daje za dużo paliwa ,zalewa świece i nie chce palić na ssaniu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan2300
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:11, 29 Lip 2011    Temat postu:

a moglbys wpisac w swoim profilu skad jestes ,bo mysle ze to ulatwilo by kontakt

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
staszek




Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Środa Śląska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:17, 29 Lip 2011    Temat postu:

Okolice Wrocławia, ale i tak myślę, że w grę wchodzi tylko wysyłka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gasiak




Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podlaskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:08, 05 Sty 2012    Temat postu:

Witam... kupiłem rower saxonete z silnikiem sachs , gaznik tk z estartem ... jezdził nim syn krótko , nie była rewelacja... niby odpalał ale gasł i czasami nie miał siły , w końcu przebił tylną dętkę , zakleiłem złożyłem koło ale coś mnie podkusiło żeby wyjąc tłumik i odpaliłem go bez tłumika... 0 dziwo był jakby silniejszy i odpalał za pierwszym razem ale po jakimś czasie zaczął dymić i zaczął ubywać olej z przekładni... teraz go nie odpalam , podejrzewam że potrzebna jest naprawa ale ja się na tym nie znam... pomocy Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rumunn95




Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:38, 05 Sty 2012    Temat postu:

masz temat "remont silnika moj pierwszy raz" , czytaj

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rumunn95 dnia Czw 12:47, 05 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HCBartek




Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:17, 05 Sty 2012    Temat postu:

Zacznij od założenia tematu w odpowiednim dziale.
Z wyżej opisanych objawów wynika, że tłumik nadaje się do czyszczenia w krecie lub wymian, ale to jest mały problem, bo ubywanie oleju z przekładni i dymienie oznacza uszkodzony simmering. Czeka Cię rozbiórka silnika.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez HCBartek dnia Czw 13:17, 05 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
podmiejski




Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 572
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:54, 05 Sty 2012    Temat postu:

Cze Bartek Smile
Niekoniecznie simmering.Samo zdjęcie tłumika i odpalanie bez niego powoduje zmiany ciśnienia/podcisnienia w skrzyni korbowej i extra zasysanie oleju
Tłumik w dwusuwie odgrywa ważną rolę - nie tylko tłumi hałas ale też wpływa na to czym w czterosuwie zajmują się zawory.
Dlatego tak ważna jest jego praca i wartość tłumienia: nie za dużo nie za mało.
Tłumiki w dwusuwie się stroi i to nie po to bynajmniej by dawały ładniejszy dźwięk Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HCBartek




Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 1:40, 06 Sty 2012    Temat postu:

Hej podmiejski!
Oczywiście masz rację, strojenie silnika 2t za pomocą wydechu, a właściwie dyfuzora polega na właściwym dobraniu jego kształt, tak aby powstał odpowiedni rezonans, który ułatwia ponownie napełnianie cylindra mieszanką, również tą pozostałością cofniętą z wydechu (swego czasu zgłębiałem temat).
Zauważ, że kol. gasiek napisał, że dymić zaczął dopiero po jakimś czasie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rumunn95




Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:16, 06 Sty 2012    Temat postu:

moze to kolejna perelka z alledrogo .powodzenia w naprawach Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gasiak




Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podlaskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:47, 07 Sty 2012    Temat postu:

podmiejski napisał:
Cze Bartek Smile
Niekoniecznie simmering.Samo zdjęcie tłumika i odpalanie bez niego powoduje zmiany ciśnienia/podcisnienia w skrzyni korbowej i extra zasysanie oleju
Tłumik w dwusuwie odgrywa ważną rolę - nie tylko tłumi hałas ale też wpływa na to czym w czterosuwie zajmują się zawory.
Dlatego tak ważna jest jego praca i wartość tłumienia: nie za dużo nie za mało.
Tłumiki w dwusuwie się stroi i to nie po to bynajmniej by dawały ładniejszy dźwięk Smile



No właśnie nie dymił od razu tylko po jakimś czasie... a jeszcze jedno miałem już mało paliwa i trochę go przechyliłem w stronę kranika i wtedy zaczął dymić... a rowerek kupiłem od znajomego i jest w bardzo dobrym stanie , tylko długo stał nie używany ....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
podmiejski




Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 572
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:46, 07 Sty 2012    Temat postu:

Chciałem zwrócic uwagę że zdjęcie tłumika może być przyczyną nie tylko poprawy pracy silnika.
Jak miał stare paliwo - no to już tu wielorotnie pisano: nawet najlepszy olej lubi sie wytrącić na dole zbiornika i spalając powodować zwiekszone dymienie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gasiak




Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podlaskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:25, 08 Sty 2012    Temat postu:

No tak , ale ubywa mi olej z przekładni...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Nie 18:45, 08 Sty 2012    Temat postu:

Witaj.
Jeśli olej ubywa w krótkim czasie to nie masz się co zastanawiać tylko rozbierać sinik. Przy sprawnych simmeringach zdjęcie tłumika nie ma prawa mieć nic wspólnego ze zwiększonym ubywaniem oleju z przekładni. Niezależnie od remontu silnika musisz wyczyścić dokładnie cały układ paliwowy, gdyż jak piszesz rower stał dłuższy czas nie używany. To, że kupiłeś pięknotę wcale nie świadczy o tym, że wnętrzności ma zdrowe. Wielu się o tym przekonało. Ja również.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gasiak




Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podlaskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:58, 08 Sty 2012    Temat postu:

Hej..
Układ paliwowy był czyszczony i jakiś czas syn pomykał i było całkiem nieźle aż do czasu jak zdjąłem tłumik ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Serwis, naprawa rowerów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin