Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna www.rowersachs.fora.pl
O rowerach z silnikiem Sachs
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z silnikiem sachs 301/A

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Serwis, naprawa rowerów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daniels1186




Dołączył: 05 Cze 2018
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:28, 12 Cze 2018    Temat postu: Problem z silnikiem sachs 301/A

Witam i pozdrawiam forumowiczów.
Ostatnio coś zaczęło dolegać silnikowi przy rowerze. Po odpaleniu na zimnym przejadę ok. 500 metrów i gaśnie. Odpalam i następnie gaśnie znów po jakichś już 200 metrach. a gdy się rozgrzeje to już nie chce odpalić. Dodam że paliwo cały czas jest w gaźniku, świeca wymieniana na nową. Co może być przyczyną takiego zachowania? Znajomy podpowiadał, że to może być wina cewki, ale wolę się spytać doświadczonych użytkowników. Z góry dziękuję za każdą pomoc. Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan2300
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1655
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:46, 12 Cze 2018    Temat postu:

sprawź czy nie masz zapchanego otworu w korku wlewu paliwa ,bo może nie ma dopływu powietrza i robi sie podciżnienie w zbiorniku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jopasek
Administrator



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 1601
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: UĆ / Holandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:30, 12 Cze 2018    Temat postu:

Sprawdź czy iskra jest jak gaśnie jeżeli jest to nie jest to wina elektryki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daniels1186




Dołączył: 05 Cze 2018
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:50, 12 Cze 2018    Temat postu:

Tak iskra jest A odpalić nie chce a jak odpali to i tak zaraz zgaśnie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez daniels1186 dnia Wto 22:57, 12 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daniels1186




Dołączył: 05 Cze 2018
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:59, 12 Cze 2018    Temat postu:

stan2300 napisał:
sprawź czy nie masz zapchanego otworu w korku wlewu paliwa ,bo może nie ma dopływu powietrza i robi sie podciżnienie w zbiorniku

Z odkręconym korkiem to samo się dzieje.
Wkleję filmik z zachowaniem się silnika:
https://www.youtube.com/watch?v=EWG4m0L_EOY&pbjreload=10


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan2300
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1655
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 6:40, 15 Cze 2018    Temat postu:

po odgłosie pracy silnika proponuje sprawdzić piaste koła zamachowego ,prawdopodobnie masz luz bo chodzi za głośno i sprawć dysze w gazniku ,proponuje równiez przedłuzke do zapalarki bo linką przerżniesz obudowe i nie będziesz musiał sie schylać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kowalny




Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 484
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:19, 15 Cze 2018    Temat postu:

Jeżeli jest iskra i drożny otwór odpowietrzający w korku zbiornika to zostały do sprawdzenia dwa elementy:
1. filtr paliwa
2. dysza paliwa

Na początku swojej przygody z rowerkiem miałem takie właśnie objawy, a przyczyną były niedomagania tych właśnie elementów występujące jednocześnie. Nadmieniam, iż zanieczyszczeń było tyle,że gaźnik czyściłem kilka razy zanim wszystko doszło do normy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jopasek
Administrator



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 1601
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: UĆ / Holandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:25, 16 Cze 2018    Temat postu:

Posłuchaj Stana i kowalnego jak to nie pomoże to odkręć jeszcze tłumik i zobacz czy wytrzyma dłużej niż te 500m (będzie chałas)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daniels1186




Dołączył: 05 Cze 2018
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:17, 16 Cze 2018    Temat postu:

Dziękuję za wszystkie sugestie i w poniedziałek wszystko to posprawdzam i napisze jak sprawa wygląda

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daniels1186




Dołączył: 05 Cze 2018
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:37, 18 Cze 2018    Temat postu:

Witam sprawdziłem dziś dyszę powinna być ok przeczyściłem kolejny raz gaźnik i kranik przy zbiorniku, założyłem nowy filtr paliwa i wężyki. Efekt taki iż silnik na początku chodzi ok po jakimś czasie jak zaczyna się rozgrzewać zaczyna szarpać jakby brakowało mu paliwa, i zaczyna gasnąć a jak puszczę gaz to trzyma w miare wolne obroty i po jakimś czasie można znów kawałek przejechać. Zauważyłem że chyba uszkodził się simering bo zaczął kapać olej i zastanawiam się czy to może mieć coś z tym wszystkim wspólnego?
Wstawiam filmiki z zachowania się silnika, na jednym z nich niestety słaba jakość głosu wyszła...
https://youtu.be/myrdw_cQ8iI
https://youtu.be/LF8d9veV7yI


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muzior




Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 132
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:14, 19 Cze 2018    Temat postu:

Szczelność silnika na pewno ma znaczenie na dłuższą metę. Nie mniej ona chyba w tym przypadku znaczenie ma niewielkie. Mimo wszystko ja bym zaczął od podmiany dyszy, bo nie wiadomo jaki ma przelot a z własnego ostatniego doświadczenia wiem że pomimo iż wygląda dobrze może stwarzać problemy. Dysze mogą się z czasem rozkalibrowywać (cyt. Jopasek). U mnie silnik nagle zaczął pracować jeszcze dużo gorzej od Twojego. Podejrzewałem sprzęgło a jednak była to dysza Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kowalny




Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 484
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:24, 20 Cze 2018    Temat postu:

Z opisanych objawów ( chodzi dobrze, później tylko wolne obroty i po jakimś czasie znowu kawałek dobrze) wnoszę, że jest mały napływ paliwa do komory pływakowej. Jeżeli jesteś pewien dobrego przepływu paliwa za filtrem i czystości dyszy paliwa to prawdopodobnie jakiś paproch ogranicza przepływ przez gniazdo iglicy pływaka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojmir




Dołączył: 14 Wrz 2017
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:38, 20 Cze 2018    Temat postu:

90% problemów w tym silniku to gaźnik.. u mnie pomimo przeczyszczenia dokładnego- sprężonym powietrzem plus płyn do czyszczenia hamulców- trzeba było to zrobić jeszcze raz, i dopiero wtedy było ok. Sprawdź też czy nie poluzowała się cewka, i nie zmieniła się przerwa między kołem zamachowym a rdzeniem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan2300
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1655
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:37, 20 Cze 2018    Temat postu:

zdejm wężyk z gaznika węzyk do butelki i sprawdź jak płynie paliwo bo może masz zamulone kanałki w zaworku i ,zaworek jest rozbieralny,miałem taki przypadek że obydwa otworki główny i rezerwy zapchane były takim mułkiem

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez stan2300 dnia Śro 10:37, 20 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Serwis, naprawa rowerów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin