Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna www.rowersachs.fora.pl
O rowerach z silnikiem Sachs
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Trudności z zapalaniem przy połączonej małej wtyczce e-start

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Różne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Phantasm




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pomorskie

PostWysłany: Pon 20:37, 18 Lip 2016    Temat postu: Trudności z zapalaniem przy połączonej małej wtyczce e-start

Mam trudności z zapalaniem silnika przy połączonej małej wtyczce e-start, tej nad silnikiem. Odpali i od razu gasnie. Gdy się mniejszą z tych dwóch wtyczek nad silnikiem rozłączy to odpala i działa dobrze - jednak tak nie chcę jeździć aby czegoś nie zepsuć.
Odpalam daję gazu i za którymś razem utrzymam gaz i jadę, ale bardzo to kłopotliwe takie odpalanie, wiele prób wymaga.
Zaczęło się to dziać po remoncie silnika do którego trzeba było rozłączyć wtyczki i spodziewam się, że do tej pory możliwe, że styki tej małej były zaśniedziała i i tak przejścia nie było i dlatego było ok - ok, to znaczy mogłem odpalać z wyłączoną "stacyjką w pudełku elektroniki e-start obok baku jak i włączoną - jedyny efekt był taki, że przy włączonej włączały mi się światła (jednak nie gasły ani po 5minutach ani po 11minutach).
Obecnie przy wyłączonej stacyjce nawet na sekundę nie chce odpalić, w ogóle nie odpala.
Zanim dobiorę się do elektroniki i sprawdzę czy stacyjka ma czyste styki i wszystko tam załącza jak należy to potrzebuję jakoś chwilę jeszcze jeździć i PYTANIE:
CZY mogę jeździć bez połączonej małej wtyczki nad silnikiem, czy nie uszkodzę, cewki czy elektroniki?

Może być istotne: ułamał mi się kabel masy lecący od akumulatora do elektroniki wewnątrz skrzynki elektroniki - zatem akku jest niepodłączone i jakby go nie było. Z tego co czytałem, to nie powinien być problem. Polutuję to za jednym zamachem gdy dobiorę się do elektroniki ale obecnie extremalnie nie mam czasu a kilka przejazdów związanych z pracą muszę zrobić.
---------------
edit:
Tu chyba w wypowiedzi Ringo sprzed paru lat mam odpowiedz:
http://www.rowersachs.fora.pl/oswietlenie,27/praca-bez-akumulatora,736.html?sid=471e9aae9a774003a911d0813a022e67
zatem rozlacze ta wtyczke i dopoki nie uporzadkuje elektroniki to pozostanie rozlaczone. Mozliwe ze to odlaczony akku powoduje problemy w elektronice ktora probuje cos ladowac czego nie ma.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Phantasm dnia Pon 21:55, 18 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Różne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin