Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna www.rowersachs.fora.pl
O rowerach z silnikiem Sachs
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Obudowa filtra powietrza
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Różne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szam




Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chojnice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:05, 14 Lip 2011    Temat postu: Obudowa filtra powietrza

nnn

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szam dnia Czw 22:54, 11 Sie 2011, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szam




Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chojnice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:34, 14 Lip 2011    Temat postu:

nnn

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szam dnia Czw 22:55, 11 Sie 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andzi




Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:11, 14 Lip 2011    Temat postu:

Twoje opisy są tak pokręcone jak łamigłówka dla Colombo.Także stan w jakim kupiłeś świadczy o modyfikacji sprzętu na zasadzie jak wymyśliłem(nie pomyślałem) tak zrobiłem.żadnych zdjęć nie dajesz a może się nabijasz z kolegów ???bo to co piszesz jest co najmniej wyssane jakby z palca.Można przyjąć ,że coś się może zdarzyć pierwszy raz i to akurat Tobie.Sądzę ,że po przeczytaniu tego co napisałeś od początku we wszystkich tematach masz zadatki na bajkopisarza dla fanatyków rozwiązywania wirtualnych problemów,bo jakbyś pokazał ten sprzęt dokładnie to może w ciągu godziny wielu z forum by wyjechało tym rowerkiem w podróż może nawet dookoła świata.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szam




Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chojnice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:24, 14 Lip 2011    Temat postu:

nnn

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szam dnia Czw 22:55, 11 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szam




Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chojnice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:50, 14 Lip 2011    Temat postu:

nnn

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szam dnia Czw 22:55, 11 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HCBartek




Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:23, 14 Lip 2011    Temat postu:

Nie oryginalny filtr ma inną przepustowość powietrza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szam




Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chojnice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:33, 14 Lip 2011    Temat postu:

nnn

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szam dnia Czw 22:56, 11 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Czw 18:50, 14 Lip 2011    Temat postu:

Silnik gaźnik nie mówiąc o innych detalach tuningowany przez takiego samego znawcę działania gaźników i silników jak Ty. Z tym Twoim pisaniem to jest dokładnie tak jak napisał andzi. Najlepiej kup nowy gaźnik i porozwiercaną osłonę, a Stanowi oszczędź zdrowia, przynajmniej z tym dodatkowym gaźnikiem. Co chciałeś naprawić przy nim szprychą? Wiesz zastanawiam się ile jeszcze pomysłów masz w zanadrzu, którymi nas uraczysz. W tej chwili to możesz tylko jedną rozsądną rzecz zrobić, a mianowicie sprawdzić kalibracje dyszy głównej. Zbyt duża będzie powodowała takie cuda. Bo gaźnik zrobiłeś oczywiście super, chociaż paproch był w innym miejscu niż napisałeś(o ile w ogóle był).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szam




Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chojnice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:13, 14 Lip 2011    Temat postu:

nnn

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szam dnia Czw 22:56, 11 Sie 2011, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Czw 19:37, 14 Lip 2011    Temat postu:

Cytat:
Dziękuję bardzo, miła i sympatyczna odpowiedź. Nie pomogła, ale dziękuję.
"Bo gaźnik zrobiłeś oczywiście super, chociaż paproch był w innym miejscu niż napisałeś(o ile w ogóle był)" - to było w takim czymś z napisem 42 na 6-ciokatnym łbie, zajmowało - a oglądałem przez lupę, ok. 1/3 przekroju i znajdowało się nad iglica pływaka. Myślisz, że to nie była dysza?
Masz może jakąś inną koncepcję przyczyn takiego jak opisałem zachowania silnika?

Przeczytaj jeszcze raz dokładnie to co napisałeś. To sześciokątne z napisem 42 to właśnie dysza główna i jej zanieczyszczenie nie spowoduje zalewania świecy tak jak pisałeś, a niedobór paliwa, a iglica znajduje się niestety obok i siedzi w zaworku iglicowym, a nie w tym sześciokątnym. I jeśli wszystko wyczyściłeś to masz do sprawdzenia poziom paliwa i niestety średnicę otworu w dyszy. A dopiero po sprawdzeniu tego będziesz wiedział czy istnieje konieczność dalszego demontażu gaźnika. Otworki w rozpylaczu dość rzadko są ruszane przy tuningu. Rozpylacz oczywiście oczywiście wyczyściłeś również.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szam




Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chojnice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:54, 14 Lip 2011    Temat postu:

nnn

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szam dnia Czw 22:56, 11 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andzi




Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:45, 14 Lip 2011    Temat postu:

Jeżeli te dwa gażniki są jednakowe to wymień dysze czyli pod lupą wybierz tę z mniejszym otworkiem ( nie patrz na cyferki )i spróbuj a potem jak będzie to samo to zamień pływaki ,można jeszcze ale to potem przełożyć wszystko do gażnika drugiego i sprawdzić.Jeśli to dwa takie same gażniki to metodą zabawy można coś osiągnąć .Ale jeśli poprzednik miał hopla na punkcie swoich pomysłów i dwa gażniki udoskonalał to zdobędziesz przynajmniej jakieś obycie w budowie.Polecam schemat gażnika do wydrukowania jako wzór .Zrobiło mi się Kolegi trochę szkoda ale takie sytuacje przechodziła tu większość ,wiec głowa do góry i poznawać .przy kupnie drugiego może być podobny problem -wystarczy poczytać trochę więcej jak swoje tematy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marek123499




Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełm woj. lubelskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:12, 14 Lip 2011    Temat postu:

po prostu zamień dól z gażnika nie kompletnego , a góra z tego co masz w rowerze .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marek123499 dnia Czw 22:12, 14 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szam




Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chojnice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:30, 14 Lip 2011    Temat postu:

nnn

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szam dnia Czw 22:57, 11 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sta28




Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:37, 14 Lip 2011    Temat postu:

Nie przejmuj się, pytaj. Co najwyżej nie otrzymasz odpowiedzi Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Różne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin