Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna www.rowersachs.fora.pl
O rowerach z silnikiem Sachs
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

membrana gaznika
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Różne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan2300
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:21, 12 Sty 2011    Temat postu:

witam cie kolego i powiem tak nie chce co bys zebral ,kradl po prostu jak sprawa by wypalila to po prostu kupilo by sie z 1kg gumy surowej olejoodpornej bo taka maja bo pracujac w morpaku mysmy od nich kupowali ,moze to cie przeraza ale forma naprawde nie jest skomplikowana,jesli spojrzysz na rysunki to zaden problem dla tokarza,a reszte wykonam sam ,a co do zakupu to kiedys spotykalismy na allegro ,teraz nie ma ,mysle ze nawet hurtem gdybys zamawial u holendra to on ci tanio tego nie odda bo w holandi nie wystepuje to jako pojedynczy detal ,jest to razem z pokrywka i przepustnicami ,pisal mi kolega marcin ktory jest w NL i to samo powiedzial mi polski niemiec z diseldorfu a gdy bysmy mieli forme to po prostu mowisz i masz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HCBartek




Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:57, 12 Sty 2011    Temat postu:

Ja na jedną, a nawet dwie mógłbym się pisać. Choć wydaje mi się, że się nie uzbiera sensowna ilość osób zainteresowanych zakupem. Membrany najlepiej zakupić u producenta, czyli BING...pytanie komu się to uda?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez HCBartek dnia Śro 13:58, 12 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan2300
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:05, 12 Sty 2011    Temat postu:

witam cie bartku ,co sadzisz o uruchomieniu produkcji na nasze potrzeby ,jesli ktos by pomogl i wytoczyl te dwa detale to reszte jestem w stanie sam zrobic i jestem wiecej niz pewny ze by to nam wyszlo bo ja znam zagadnienia wulkanizacji i wiem jak ma wygladac forma bo przez jakis czas pracowalem jak technolog modeli w odlewni na stoczni a jak rozwiazali stocznie to pracowalem w labolatorjum w morpaku gdzie mielismy do czynienia z wulkanizacja rowniez ,takze troche zaangazowania troche inwencji tworczej i robimy sobie sami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marekawo




Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupca wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:17, 12 Sty 2011    Temat postu:

Myślę,że w tym tygodniu spotkam sie z dobrym znajomym;-)Facet pracuje na precyzyjnych obrabiarkach.Pokarze mu te rysunki i zobaczymy co powie.Myślę,że będzie to w stanie wykonać,tylko mnie martwi dalsza część(wulkanizacja,itd.)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HCBartek




Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:28, 12 Sty 2011    Temat postu:

Podstawa to dobrze wykonana forma... wulkanizacja to tylko szczegół.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Śro 14:43, 12 Sty 2011    Temat postu:

marekawo napisał:
Myślę,że w tym tygodniu spotkam sie z dobrym znajomym;-)Facet pracuje na precyzyjnych obrabiarkach.Pokarze mu te rysunki i zobaczymy co powie.Myślę,że będzie to w stanie wykonać,tylko mnie martwi dalsza część(wulkanizacja,itd.)

Pięknie błoby gdybyś mógł mu pokazać oryginalną membranę. Pomogłoby mu to ( o ile podejmie się wykonania) w zrobieniu konkretnej formy. Potem już tylko odpowiedni materiał (NBR70?, NBR90? czy jeszce inny). Sama produkcja to tak jak pisał HCBartek. Odnośnie formy to dość zaawansowany był kol. Tomasz ( Dostęp do dobrego parku maszynowego, w tym CNC), ale niestety od października ub. roku przepadł jak kamień w wodzie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marekawo




Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupca wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:48, 12 Sty 2011    Temat postu:

Membrane gdzieś mam to mu pokaże,tak on pracuje na CNC.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Śro 15:19, 12 Sty 2011    Temat postu:

To i napewno ma do dyspozycji drążarkę ultradźwiękową i jest wstanie wykonać naprawdę profesjonalnie formę. Pytanie tylko za ile.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ringo51 dnia Śro 15:33, 12 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Śro 15:35, 12 Sty 2011    Temat postu:

Już staję do raportu.
podmiejski napisał:

200 membran to dla KAŻDEGO sprzedającego jest poważny kontrahent!!!
Ringo - kolego - naprawdę nie potrzebujesz ani jednej mebrany?....
Bartek?..
Co ja mam kuśwa wszytskich po imieniu wywoływać do tablicy?! SmileSmileSmile

Osobiście nie mam zamiaru uruchamiać magazynu ani hurtowni membran i zamrażać gotówki. Osobiście wziąłbym ( w rozpatrywanej cenie) 2 szt. Membrana to nie jest element, który należy wymieniać raz w miesiącu, a jej uszkodzenie zdarza się dość rzadko, tym nie mniej warto w zapasie posiadać. Na forum holenderskim doczytałem się, że można spotkać 2 rodzaje membran, z których jeden jest bardziej kłopotliwy w montażu, ale w sumie tak samo spełniają swoje zadanie. Tak że producentów membran jest przynajmniej dwóch i to do nich należałoby dotrzeć. Producent gaźnika raczej zamawia membrany u kooperantów. Wątpie czy sam je produkuje.
Stan. Niestety nie masz racji pisząc, że nie można nabyć samych membran. Sklepy holenderskie mogą Cię nimi zarzucić, jedyny minus to cena. Można je również zakupić w kraju, a z cenami napewno się spotkałeś. I wreszcie istnieje prostsze i bardzo tanie rozwiązanie o którym pisał stan2300 i nie tylko on w innych działach. Chodzi o pozbawienie membrany funkcji kranika. Na pracę samego silnika nie ma to najmniejszego wpływu, a zawsze można zastosować kranik przelotowy w przewodzie paliwowym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marek123499




Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełm woj. lubelskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:59, 12 Sty 2011    Temat postu:

Tak na upartego po 40 zł to też bym wziął 2 szt .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marekawo




Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupca wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:04, 12 Sty 2011    Temat postu:

Na przyszły tydzień powinna być forma,jutro jeszcze przyjedzie po membrane do mnie.Widział wstępnie projekt,jakieś wymiary mu brakowały,ale to dokładnie się zapytam.Pytał sie o dokładny proces "zalewania" czy ta masa będzie wtryskiwana,czy jak?.Zrobi to do mnie za dobre słowo;-).
Teraz zasadnicze pytanie do Stana czy faktycznie jest sens zawracania komuś głowy.Czy dasz rade z dalszym procesem obróbki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andzi




Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:28, 12 Sty 2011    Temat postu:

zaraz,zaraz ,czy ta membrana spełnia funkcje kranika?a czy ktoś mając kranik nie wyciągnie membrany i nie sprawdzi.Większość pewnie ma zbiorniki bez kranika,może zamiast membrany założyć kranik przelotowy,przecież w gażniku jest pływak i jakaś iglica zamykająca z gumowym stożkiem.może ta membrana to jak powstały zbiorniki z kranikiem jest już zbędna?W gażnikach do komara czy wsk pływak zamykał paliwo i utrzymywał stan w komorze pływakowej.może ktoś ma akurat na warsztacie gażnik i to przeanalizuje.Kiedyś lało mi się paliwo przez filtr powietrza i po rozebraniu była zacięta iglica ta ze stożkiem gumowym,poruszałem ją i jeżdżę do dzisiaj.Wiec ponawiam pytanie zgodnie z tematem co ta membrana właściwie robi?????

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez andzi dnia Śro 19:38, 12 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Śro 20:43, 12 Sty 2011    Temat postu:

Ta membrana W przypadku gaźnika Bing ma do spełnienia następujące rolę:
1) Pełni funkcję kranika i odcina dopływ paliwa w pozycji 0 przełącznika ssania
2) uszczelnia trzpienie przepustnic.
Kierując paliwo wprost do zaworka iglicowego można zrezygnować z pierwszej funkcji. Można to zrobić na kilka sposobów, z których chyba dwa zostały już opisane. Do przeróbki należy podchodzić z rozmysłem, gdyż można bezpowrotnie uszkodzić gaźnik. W przypadku gaźnika TK membrana ( zbudowana inaczej niż w BINGU) ma do spełnienia wyłącznie funkcje kranika. Są to co prawda namiastki solidnej naprawy, ale gaźniki działają. Nie wystarczy samo usunięcie membrany, gdyż wówczas paliwo dostaje się w niekontrolowanej ilości do gardzieli gaźnika i poprostu zalewa silnik tak samo jak w przypadku dziurawej membrany, z tym, że znacznie szybciej. Przy sprawnej membranie w obydwu przypadkach paliwo gromadzi sie nad membraną, przepływając stamtąd do zaworka iglicowego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andzi




Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:05, 12 Sty 2011    Temat postu:

czyli membrana za dużo zł w gażniku sachsa to to samo co kranik podciśnieniowy dla gażnika do crossa
[link widoczny dla zalogowanych]
a może ktoś rozbierał taki kranik lub inny podciśnieniowy?może tamta membrana nadaje się do przycięcia.Przepraszam kolegów ale chyba zacząłem fantazjować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Śro 22:32, 12 Sty 2011    Temat postu:

To nie zupełnie to samo. W naszych gaźnikach jest to rozwiązane na drodze czysto mechanicznej. Poprostu po ustawieniu przełącznika ssania w pozycji 0, umieszczony na na dźwigni ssania wypust pod membraną dociska ją do gniazda wlotu paliwa i w ten sposób zamyka dopływ. Przy niewłaściwej regulacji położenia przepustnicy ssania o odcięciu przepływu paliwa możemy sobie tylko pomarzyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Różne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin