Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna www.rowersachs.fora.pl
O rowerach z silnikiem Sachs
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zakup herkulesa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Różne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
swiezop




Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:07, 26 Maj 2011    Temat postu: zakup herkulesa

Witam wszystkich "zmechanizowanych" cyklistów Smile

Właśnie noszę się z zamiarem kupna roweru z silnikiem i znalazłem coś takiego na allegroszu:
allegro.pl/rower-hercules-saxonette-z-silnikiem-sachs-nowy-i1633762657.html
Jest to rzadko występujący model gdyż ma przerzutki(przerobiony?). Czy spotkał się możę Ktoś już z takim sprzętem i czu warto sobie zawracać głowę
takim modelem. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i opinie.

Z góry dziękuję i pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marek123499




Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełm woj. lubelskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:20, 26 Maj 2011    Temat postu:

Witam! Rowery nasze oryginalne beż przeróbek nie posiadają przerzutek , ten rower o którym mowa ma dołożone przerzutki , gdzieś na forum widziałem instrukcję jak to zrobić . Tym rowerem na silniku nie pojedziesz więcej jak 20 km na godz, gdyż jest to wersja niemiecka , w wersji holenderskiej pojedziesz do 27 km/h.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
podmiejski




Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 572
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:24, 26 Maj 2011    Temat postu:

Historia (udokumentowana) roweru sugeruje to o czym wiekszość tu marzy: kupic i JEŹDZIĆ. A nie dłubać.
To ewidentnie starszy model silnika 199 - bez odprężnika. Z gatunku tych trwalszych.
Przróbki na przerzutke raczej amatorsko: w sensie że "wyrzeźbione" nie daje sie zrobić - rozwiązanie wygląda na serwisowe.
Sam musisz ocenić co chcesz.
Jak chcesz urwac te 5 km na silnik - szukaj dalej.
Jesli rower faktycznie jest CICHY - i to nie od razu tylko po przejechaniu powiedzmy 3km - to sam określ swoje preferencje
Wygląda pozytywnie; jak wolisz więcej kręcić to przerzutki fajna sprawa; silnik niemiecki pozwal z odblokowanym modułem dociagnąc do 23 km/h - ale w odczuciu wielu jest silniejszy.
To też znaczy że te swoje 20 czy 23 pociagnie w każdych warunkach: wiatr; pod górkę; balast.
Ja bym nie potrafił zdecydowanie powiedzieć który lepszy:
czy holender w stanie "kupa złoma do inwestowania" z opcją pojedzie szybciej (jak pojedzie)
czy niemiec ze swoimi ograniczeniami ale stanem "leję i jadę"
Sprawdź rozmiar tylnej felgi - są dwie opcje: jedna skazuje cię na drogie opony - w drugiej masz taka paletę że hoho! Szczegółów - doczytaj na forum....
I - targuj się Smile


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez podmiejski dnia Czw 10:25, 26 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Różne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin