Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna www.rowersachs.fora.pl
O rowerach z silnikiem Sachs
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Witam z zielonej wyspu
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Przywitanie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robi0543




Dołączył: 26 Paź 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dublin Irlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:29, 26 Paź 2016    Temat postu: Witam z zielonej wyspu

Witam wszystkich i pozdrawiam
Od soboty jestem szczesliwym posiadaczem roweru sachs saxonette classic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan2300
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:00, 26 Paź 2016    Temat postu:

witamy serdecznie w gronie pozytywnie zakreconych ,i proponuje poczytac wiadomosci zamieszczone na stronie zanim zaczniesz cokolwiek walczyc przy silniku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robi0543




Dołączył: 26 Paź 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dublin Irlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:26, 27 Paź 2016    Temat postu:

Dzieki
Walka dopiero sie zacznie rower dostalem w sobote prosto z holandii w nie najgorszym stanie. silnik pracyje rowno i ladnie wyczyscze tylko gaznik i silnik nie wymaga wiekszych prac. Z tego co widzialem ma juz modul Turbo zalozony. Jedyne co musze naprawic to starter elektryczny nie tyle co sam starter a jego podlaczenie ktos usunal przycis z kierownicy ucial kable od startera i podlaczyl je na krotko do nieoryginalnej baterii. Wiec jakby ktos mial foto lub schemat podlaczenia bylbym bardzo wdzieczny
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan2300
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:52, 27 Paź 2016    Temat postu:

proponuje zrobic zapalarke tak jak przy zapalaniu recznym,co bys mogl zapalac z siodelka a o tym gadzecie z rozrusznikiem to radze ci dac sobie z nim spokój ,kolo zamachowe ma wieniec rozrusznika z szajs metalu i jak tam zajrzysz to podejrzewam ze zeby są juz zmaltretowane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jopasek
Administrator



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 1803
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: UĆ / Rogów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:23, 27 Paź 2016    Temat postu:

Witaj w gronie. Irlandia rośnie w siłę spalinową widzę Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robi0543




Dołączył: 26 Paź 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dublin Irlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:20, 27 Paź 2016    Temat postu:

stan2300 napisał:
proponuje zrobic zapalarke tak jak przy zapalaniu recznym,co bys mogl zapalac z siodelka a o tym gadzecie z rozrusznikiem to radze ci dac sobie z nim spokój ,kolo zamachowe ma wieniec rozrusznika z szajs metalu i jak tam zajrzysz to podejrzewam ze zeby są juz zmaltretowane


Powiem ci ze wczoraj sie do niego dobralem i wszystkie zebatki sa ok motor kreci tylko musze naladowac to male aku. Tak tez myslalem czy nie dac sobie spokoju z oryginalnym odpalaniem i zrobic na przycis gdzies umieszczony. Narazie wszystko musi przejsc gruntowne czyszczenie i smarowanie bo rower byl caly brudny i w pajeczynach plus taki ze nie ma grama rdzy wiec byl trzymany w suchym. Plan na dzis dorbac sie do gaznika wyczyscic syf ktory napewno sie w nim zebral sadzac po zawartosci filtra paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robi0543




Dołączył: 26 Paź 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dublin Irlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:57, 29 Paź 2016    Temat postu:

Dziś mały postęp zrobiony gaźnik wyczyszczony filtr paliwa zbiornik też było dużo małych czarnych drobinek wszędzie. Czekam na nowe świece bo od ręki nie mieli. Co zauważyłem to świeca jest czarna co oznacza bogata mieszankę poczekam na nowe świece i zobaczymy co z tego będzie. Już wiem że sprzęgło do wymiany przy okazji wymienię uszczelniacze i może łożyska. Jedyny problem to z tym że ciężko wchodzi na obroty ale z tym się rozprawimy później. Kilka filmów
https://youtu.be/kU4vxtkU47A
https://youtu.be/fMtzEhzEqQQ
https://youtu.be/Pv0Jricw4a8
Popatrzcie oceńcie może ktoś coś zauwazy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiejas




Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 770
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pawłowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:49, 29 Paź 2016    Temat postu:

Dooooobre to mosz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan2300
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:43, 29 Paź 2016    Temat postu:

pytanie nr 1 jaki masz gaznik BING czy TK ,bo jesli swieca jest czarna i kiepsko wchodzi na obroty to znaczy prawdopodobnie ze dostaje za duzo paliwa ,zrob taka probe uruchom silnik tylne kolo w powietrzu zamknij kranik i gaz do oporu ,w momencie kiedy obnizy sie poziom paliwa i bedzie przez kilka chwil dostawal prawidlową ilosc paliwa silnik wejdzie ci na wysokie obroty,i to nie bedzie wina swiecy bo jesli na niej pali to jest dobra ,a trzeba popracowac nad gaznikiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robi0543




Dołączył: 26 Paź 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dublin Irlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:10, 29 Paź 2016    Temat postu:

Gaźnik bing rozkręcilem go na części pierwsze wyczyszczony na błysk membrana cała nic nie cieknie. Zrobię jutro tak jak mówisz. Świeca i tak do wymiany jako ze dostałem ja z rowerem jest na tyle stara że rdza ja podjada od zewnątrz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jopasek
Administrator



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 1803
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: UĆ / Rogów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:33, 30 Paź 2016    Temat postu:

A dysze Venturiego wyczyściłeś dobrze tez?
Z e-starty nie będzie palił bo nie ma dekompresatora więc nie ma takiej opcji... koło świecy też brudny od oleju może gdzieś masz nieszczelność na tym korku co wkręcił ktoś zamiast dekompresatora...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robi0543




Dołączył: 26 Paź 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dublin Irlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:32, 30 Paź 2016    Temat postu:

Jopasek napisał:
A dysze Venturiego wyczyściłeś dobrze tez?
Z e-starty nie będzie palił bo nie ma dekompresatora więc nie ma takiej opcji... koło świecy też brudny od oleju może gdzieś masz nieszczelność na tym korku co wkręcił ktoś zamiast dekompresatora...

Tak dysza też wyczyszczony. E startu nie uzywam bo nie mam nawet baterii sprawnej. Pali na ciegno. Chodzi tak jak na filmie. Czyli dekompresator jest potrzebny tylko w momencie jeżeli chce używać e start.
Wyczyszcze go dobrze i sprawdzę czy jest tam jakaś nieszczelnosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
apogeum




Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:53, 02 Lis 2016    Temat postu:

robi0543 napisał:
Jopasek napisał:
A dysze Venturiego wyczyściłeś dobrze tez?
Z e-starty nie będzie palił bo nie ma dekompresatora więc nie ma takiej opcji... koło świecy też brudny od oleju może gdzieś masz nieszczelność na tym korku co wkręcił ktoś zamiast dekompresatora...

Tak dysza też wyczyszczony. E startu nie uzywam bo nie mam nawet baterii sprawnej. Pali na ciegno. Chodzi tak jak na filmie. Czyli dekompresator jest potrzebny tylko w momencie jeżeli chce używać e start.
Wyczyszcze go dobrze i sprawdzę czy jest tam jakaś nieszczelnosc


czy aby nie masz wkręconej zaślepki zamiast dekompresatora?
nie widać dokładnie ale coś mi się tak zdaje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robi0543




Dołączył: 26 Paź 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dublin Irlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:31, 02 Lis 2016    Temat postu:

apogeum napisał:
robi0543 napisał:
Jopasek napisał:
A dysze Venturiego wyczyściłeś dobrze tez?
Z e-starty nie będzie palił bo nie ma dekompresatora więc nie ma takiej opcji... koło świecy też brudny od oleju może gdzieś masz nieszczelność na tym korku co wkręcił ktoś zamiast dekompresatora...

Tak dysza też wyczyszczony. E startu nie uzywam bo nie mam nawet baterii sprawnej. Pali na ciegno. Chodzi tak jak na filmie. Czyli dekompresator jest potrzebny tylko w momencie jeżeli chce używać e start.
Wyczyszcze go dobrze i sprawdzę czy jest tam jakaś nieszczelnosc


czy aby nie masz wkręconej zaślepki zamiast dekompresatora?
nie widać dokładnie ale coś mi się tak zdaje

Tak jest zaślepka ale wszystko szczelnie z tego co sprawdzałem silnik umyty wyciekow i nieszczelności brak dziś będzie chwila sprawdzę dokładnie gaźnik jeszcze raz. I uszczelki na tłumik musze dać. Nowe świece dziś już są zobaczymy czy to coś pomoże


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
apogeum




Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:29, 02 Lis 2016    Temat postu:

Więc wykręcić zaslepke,wstawić dekompresator i po sprawie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Przywitanie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin