Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna www.rowersachs.fora.pl
O rowerach z silnikiem Sachs
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pozdrowienia z 4x4

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Przywitanie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goldfinger




Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trzebnica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:06, 29 Wrz 2015    Temat postu: Pozdrowienia z 4x4

Cześć,
Zalogowałem się u Was, ponieważ uważam rower z silnikiem za właściwe wsparcie mojego Patrola.
Przygotowuje auto do podróży dookoła świata (why not??? Smile) )- ca. 3 lata. Rower z silnikiem jest fajnym pomysłem na wypady w różne okolice. Chciałbym na tym forum uzyskać podpowiedzi jaki model wybrać, jak go poprawić itd.
Oboje z Żoną mamy prawo jazdy na motocykle i kilka długich wypraw na nich- nie boimy się jednośladów Wink
Nasze auto:
[link widoczny dla zalogowanych]

Planuję powiesić z tyłu dwa rowery. Z ich możliwościami nie potrzeba taxi ani autobusów.
Dzięki za podpowiedzi i pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jopasek
Administrator



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 1803
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: UĆ / Rogów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:03, 30 Wrz 2015    Temat postu:

Im prostszy rower kupisz tym mniej problemów, z tymi starszymi jest mniej problemów niż z nowymi...
Poczytaj sobie forum i stronkę ze stopki mojej zagłębisz trochę informacji!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goldfinger




Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trzebnica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:34, 30 Wrz 2015    Temat postu:

Dzięki Twoim stronom dotarłem do tego forum Wink
Naturalnie, że czytam wszystko na temat tych rowerów- E starter nie jest mi potrzebny, ale np. amortyzowany widelec wydaje się być sensownym rozwiązaniem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan2300
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:53, 30 Wrz 2015    Temat postu:

pytanie odnosnie wagi twojej i twojej slubnej ,proponuje ci rame Sachs z kolami 26x559

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goldfinger




Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trzebnica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:17, 30 Wrz 2015    Temat postu:

Dzięki za podpowiedź...
Moja waga... jedyne 110kg (198cm), moja Żona to waga piórkowa 55 kg (170cm). Generalnie mam problem z koszulami, spodniami itd. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan2300
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:10, 01 Paź 2015    Temat postu:

to jak dla ciebie to tylko rame sachs bo w tej wersji masz kola 26x559 i mozesz do niego zalozyc opone 26x2125 co zapewni ci dobry komfort jazdy i mniejsze zagrozenie polamania felgi ,ja waze ok 75kg i te cienkie felgi polamalem juz dwie ,dla zony prponuje to samo byly by oba jednakowe ,a cena jednej opony tej cienszej o wymiarze 26x590 to koszt dwoch opon tych mniejszych plus latwosc dostepu tych opon ,przed wyjazdem w swiat proponuje przetestowac sprzet przez dluzszy czas w kraju bo za granicą mialbys spore problemy zeby sobie z nim poradzic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiejas




Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 770
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pawłowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 4:27, 02 Paź 2015    Temat postu:

Ja mam 130 kg i jeszcze dzięki Bogu felgi nie połamałem. Mam koło tylne na oponę 590. Wszystko zależy od stylu jazdy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vikinger




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:56, 05 Paź 2015    Temat postu:

Goldfinger, przejrzałem Twojego bloga. Wielki szacun. Zakres prac, czasu i kosztów powalający. Będę śledził z zaciekawieniem ciąg dalszy Twojej przygody z 4x4.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cezary167




Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mrągowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:37, 05 Paź 2015    Temat postu:

Goltfinger - SZACUN , wiem ile takie przeróbki potrafią zjeść zdrowia ile trzeba wymyślić-wykombinować nowych patentów , zwłaszcza wykończenie i synchronizacja .Zaciekawił mnie Twój patent akumulatora pneumatyki który służy jako progowa rura . .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goldfinger




Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trzebnica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:30, 05 Paź 2015    Temat postu:

Dzięki za słowa uznania Smile
Po pierwsze należą się Patrykowi, to On ratuje (Y61 rdzewieją w zastraszającym tempie) to auto. Przegadaliśmy dużo pomysłów, niektóre niebawem pojawią się w moim aucie jako uzupełnienie autonomiczności na wyjazdach.
Przed tygodniem kupiłem Patrola z silnikiem 4,2 TD, który przypłynął z Japonii i będzie dawcą silnika i skrzyni do mojego zasadniczego auta, czym pozbawie Parcha jego największej słabości w tej wersji.
Jestem już po wycieczce z synami w góry Transsylwanii, gdzie testowaliśmy wyposażenie i granice silnika 3.0 made by Renault :-/. Jest Columbus na dachu i fajnie w nim się śpi.
Pomysł na rower z silnikem jest mniejszą kopią campera z KTM Duke 690, który przerabiałem kilka lat temu i okazało się, że jesteśmy większymi Cyganami niż możliwości naszego campera... Dlatego Patrol.

Ze swej strony chcę zrobić małą reklamę- nie znam drugiego takiego mechanika, blacharza i rzetelnego "cudotwórcę" jak Patryk--- Nic z tego nie mam...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Przywitanie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin