Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna www.rowersachs.fora.pl
O rowerach z silnikiem Sachs
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kupię okładzinę sprzęgła do Sachsa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Kupię
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
model2002




Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:58, 01 Sie 2013    Temat postu: Kupię okładzinę sprzęgła do Sachsa

Witajcie!
Kupię okładzinę sprzęgła do Sachsa o wymiarach; grubość ok.1,2 mm, szerokość 11 mm i długości 5 cm- 2szt.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Pią 9:13, 02 Sie 2013    Temat postu:

Przerabiasz sprzęgło? Jeśli nie to potrzebujesz okładzin o innych wymiarach. Zgłoś się do stana2300. Rownież kol. dzikson29 oferował okładziny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rumunn95




Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:53, 02 Sie 2013    Temat postu:

wlasnie apropo sprzegla pisalem juz w jednym watku ale nie otrzymalem odpowiedzi co powiecie na stoczenie dzwonu sprzegla w celu zalozenia grubszych okladzin? coby starczylo na dluzej ;)czy to ma sens? co wtedy z sprezyna dociskowa? wtedy by nie bylo sytuacji z tarciem metal o metal po skonczeniu okladzin.a zatem lepsza zywotnoscia silnika,bo wszystko to dostaje sie na tlok i pierscien

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rumunn95 dnia Pią 9:55, 02 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan2300
Administrator



Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1738
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:25, 02 Sie 2013    Temat postu:

mysle ze toczenie bebna to raczej pomysl z innej bajki ,grubosc bebna jest niewielka i po przetoczeniu moze sie odksztalcac podczas rozwierania sie szczek a ponadto zauwazyliscie napewno ze beben sie od tarcia mocno nagrzewa bo w silnikach ktore rozbieralem to niektore mialyb fioletowy kolor ,a na jednych okladzinach przejechalem okolo 16tys km wiec to jest ladnych pare lat jezdzenia przy normalnej eksploatacji ,rozumiem ze przy ruszaniu pomagacie silniczkowi co wydluza okres sprawnosci sprzegla

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rumunn95




Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:42, 02 Sie 2013    Temat postu:

moj drugi rower kupilem w cenie zlomu, robilem go przez zime niestety byl jezdzony do upadlego i na dzwonie pojawily sie wyzlobienia z tarcia metal o metal, potraktowalem to delikatnie papierkiem i zlozylem. Zrobilem juz nim okolo 1,5kkm nic sie na razie nie dzieje,ale w porownaniu z drugim rowerkiem ktory robilem w tym samym czasie ten jakby slabiej "zazebial" to sprzeglo. Okladziny robilem z popularnego gambitu. Wlasnie sobie tak myslalem zeby przy nastepnej wymianie okladzin przetoczyc dzwon i zalozyc grubsze okladziny,ale chyba sobie to z glowy wybije

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rumunn95 dnia Pią 13:45, 02 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Pią 20:58, 02 Sie 2013    Temat postu:

Dobrze kombinujesz, ale w tym przypadku zysk byłby raczej wątpliwy. Zmieniłbyś charakterystykę sprzęgła na mniej korzystną. Materiały "Gambito" podobne raczej nie najlepiej nadają się do roli okładzin naszych sprzegiełek. Spróbuj zastosować okładziny sprzęgła od latających modeli śmigłowców. Zdają egzamin przy bardziej wyżyłowanych silnikach, ich wymiary są zbliżone do naszych potrzeb, a cena nie jest powalająca. Ponad 2k km przejechał gość któremu nakleiłem okładziny z odpowiednio spreparowanego preszpanu o grubości 0,8 mm. Jednak taka zabawa wymaga dość skomplikowanej obróbki termicznej i odpowiednich chemikaliów. Okładziny od modeli latających są mniej kłopotliwe, można kupić dedykowany klej, a mój dotychczasowy przebieg na takich okładzinkach to ponad 5k km i nadal nie ma żadnych niepożądanych sensacji.

PS.
Najłatwiej nakleja się okładziny, które zdobyłem od Stana2300 i na nich mam również pokonane ponad 3k km.
Może ktoś ma pozytywne doświadczenia z innymi materiałami? Podzielcie się z wszystkimi.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez ringo51 dnia Pią 21:14, 02 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rumunn95




Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:52, 03 Sie 2013    Temat postu:

o widzisz kolejna widza przyswojona:) ,nawet o tym nie pomyslalem ze mozna uzyc czesci od modeli ,przy kolejnym remoncie napewno cos takiego zaloze Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo51




Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: Sob 21:33, 03 Sie 2013    Temat postu:

Sklepy prowadzące sprzedaż wysyłkową znajdziesz bez problemu w googlach. Te okładziny są używane przy silnikach o znacznie większej mocy niż mają nasze silniczki i w naszych powinny powinny jakiś czas posłużyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Kupię Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin