Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna www.rowersachs.fora.pl
O rowerach z silnikiem Sachs
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mój składak

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Czym jeździmy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zen193




Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 1:09, 03 Sty 2014    Temat postu: Mój składak

Przesyłam kilka fotek roweru składanego zimą 2013r. Silnik po remoncie, reszta kupiona w różnych sklepach. Miał byc trochę "retro"dlatego trochę złotych szprosów. Wygodny mimo sztywnego widelca.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xbuli




Dołączył: 19 Kwi 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gostyń-Pleszew Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:29, 03 Sty 2014    Temat postu:

Rowerek dopracowany, extra sakwy i siodełko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sardynka




Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:52, 03 Sty 2014    Temat postu:

zen193, napisz coś więcej, co w silniku było robione i czy silnik z kołem bez problemu pasował do ramy. Może w nowej ramie musiałeś rozgiąć tylny widelec przed zamontowaniem koła? Rowerek bardzo ładny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zen193




Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:59, 03 Sty 2014    Temat postu:

silnik miał wymieniony pierścień i wszystkie uszczelnienia. Łożysk nie wymieniałem, były w b. dobrym stanie. Dodatkowo zrobilem gaźnik ( wymiana dyszy, uszczelki ).
W ramie musiałem podciąć tylne mocowanie koła. Było za grube i blokowało silnik. Trochę się naszukałem linek. Nie mogły być orginalne ze względu na przelotki w ramie. Chciałem je przez nie przeprowadzić więc linki nie mogły mieć końcówek po obu stronach. Dopasowałem od hamulców bębnowych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sardynka




Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:11, 03 Sty 2014    Temat postu:

zen193 , nam do ciebie jeszcze kilka pytań:

1. Rama jest aluminiowa, czy stalowa?
2. Jaki jest rozmiar tej ramy? Chodzi o wymiar A mierzony tak jak tu --> [link widoczny dla zalogowanych]
3. Czy rama jest wystarczająco sztywna w porównaniu do orginalnej? Jak załadujesz w tylne sakwy 20 kg to rower nie "tańczy na boki" ?
4. Jaki masz wymiar koła z tyłu (559 czy 590 mm), a jaki z przodu?
5. Co to znaczy, że "musiałeś podciąć tylne mocowanie koł"? Masz na myśli szlifowanie haków, aby były cieńsze? Czy masz na myśli poszerzenie otworu w którym osadzona jest oś koła?
6. Bagażnik masz orginalny od sparty, czy kupiłeś nowy i go przerobiłeś?
7. Gdzie masz akumulator (na zdjęciu nie widać)?
8. Musiałeś do ramy lub innych elementów coś dospawywać?
9. Ważyłeś rower ?
10. Ile zębów ma przednia zębatka, a ile tylna?
11. Często jeździsz tylko na pedałach (bez silnika), czy raczej jeździ się ciężko i tego unikasz?

Na razie tyle pytań Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sardynka dnia Sob 8:48, 04 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zen193




Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:55, 04 Sty 2014    Temat postu:

sardynka,
rama jest aluminiowe 26" 48cm/19"
dane ramy:
Aluminiowa rama Biria TC. Dwusystemowa do obsługi wielobiegowej piasty planetarna 3,7,8 -rzędowej z hamulcem wewnęcznym i przerzutek (3x7,3x8, 3x9). Rama przystosowana do kół o rozmiarze 26'. Do montażu hamulcy typu ' V -brake i tarczowych. Dla zwiększenia sztywności ramy dolna rura ramy ma w przekroju kształt oval.


Specyfikacja:
• Materiał ramy:Aluminium 6061
• Rozmiary: 19"
• Rozmiar kół: 26"
• Wysokość rury sterowej: 180 mm
• Stery: zintegrowane 1,1/8"
• Rozmiar suportu: BSA 68x1,37"
• Rozmiar sztycy podsiodłowej: 27,2mm
• Dostosowana do hamulców: V- brake , tarczowych IS (International Standrad)
• Haki: Uniwersalny do przerzutek planetarnych i zewnętrznych (M10x1)
• Uchwyt do dynama: z lewej strony
• Uchwyty do błotników i bagażnika: na śruby M5
• Przelotki do pełnych pancerzy przerzutki tył
• Przelotki do pełnych pancerzy hamulca tył
• Waga ramy: 2515 gr.


haki były za wysokie, zwłaszcza prawy haczył o silnik i musiałem ściąc 8 mm
bagażnik i akumulator jest od sparty
do ramy nic nie spawałem
zębatki jak w sparcie 38/16
koło tył 590 z przodu 26"

rama jest bardzo sztywna, mocniejsza od orginalnej Saxonette
roweru nie ważyłem ale powinien ważyc podobnie jak Saxonette


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzikson29




Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stargard Szczecinski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:17, 28 Lut 2014    Temat postu:

bardzo ladny projekt ale szkoda ze nie poszles za ciosem i nie zamontowales 5 wolnobiegu Wink

laczny koszt calego osprzetu to okolo 200 zl Smile

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Obserwator




Dołączył: 28 Maj 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:43, 08 Sty 2015    Temat postu: rower

Zen193: fajny rowerek! Gratuluję cierpliwości. Szkoda, że foty takie małe. Może uda ci się wstawić większe przez [link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam problem z bagażnikiem. Pod sakwami bardzo się poobcierał. Po ich zdjęciu nie wygląda fajnie. Jak to naprawić na trwale? - chromować? Znacie inne trwałe sposoby?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rowersachs.fora.pl Strona Główna -> Czym jeździmy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin